2013. június 28., péntek

Új kezdet...

Majdnem egy éve írtam utoljára...Most megint itt vagyok, és terveim szerint maradok is! :)
Szeretném, újra  "papírra vetni" a hétköznapok szépségeit, bosszúságait...az érzéseket...és lélekrezdüléseket...mindent, ami én vagyok. 
...mert addig, amíg kíváncsiak vagytok rám. a rólam szóló írásokra...a munkáimra...az édes levendula illatra...addig érdemes!
Legyen ez a blog...a lélek tükre! Hiszen, mindig is arra törekszem, hogy a munkáimban a lelkem is benne legyen!
Várlak benneteket , szívem minden szeretetével! :)

11 megjegyzés:

Monika írta...

Dejó!!!Hiányoztál!Küldök emailt.:)

Naomi írta...

Drága vagy, Mammka! Köszönöm ! :)

Judit írta...

De jó, úgy látszik nem éltem hiába, ha visszajöttél:) Nagyon örülök, ha újból itt leszel velünk :)

Manka írta...

De jó ! Az elsők között volt a blogod, amikre évekkel ezelőtt rábukkantam a neten :) puszi

Erika írta...

Na vééégre!:) tudod, hányszor lestem ide reménykedve??? Isten hozott újra!<3

Barbi írta...

Időnként mindannyian belefáradunk az ezer felé irkálásba, lásd: jómagam. Olyan jó, hogy újra élednek a régi jó blogok! :D Puszi! Jövök!

Unknown írta...

sok sok további sikert :)

Unknown írta...

Drága Noémi :o)

Manka írását másolhatnám egy az egyben ;o)

Én is sokszor nyitottam meg a könyvjelzők közötti blogokból a Tied, hogy talán... hátha...

Nem maradok ezúttal sem hűtlen, újra és újra el fogok látogatni Hozzád ;o)

Szeretettel ölellek,
Szilva

Naomi írta...

Annyira, de annyira aranyosak vagytok!!! :)
Hálás vagyok, minden kedves szóért! ...és nagyon hiányoztatok...!!!

Köszönöm , hogy itt vagytok!!!

Nagy ölelés Nektek! :)

Unknown írta...

De jó,hogy itt vagy! Mióta leléptem fb-ról,nem tudtam rólad semmit.

Naomi írta...

Köszi Annamária! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails