2010. március 30., kedd

Vásári krónika 2.!

Elég fáradtan, de annál nagyobb lelkesedéssel, és új termékekkel indultunk útnak vasárnap hajnalban. Párom mindenben a segítségemre volt, amiért nagyon hálás vagyok! Puszi érte! :o)

Kipakoltunk, rendezgettünk...tapasztalatot szereztünk, gazdagabbak lettünk pár kedves mosollyal és dicsérő szóval! Láttuk egymást a távolból Anikóval, és Ágóval és Molikával is! Néha meglátogattuk egymást egy kis futó dumcsira! :o)

Elég nehezen indult a dolog, nem volt nagy tömeg, aztán a vásár második felében megtört a jég, és szépen fogyott a portékából! :o)

Most a fotózás elmaradt!
Anikó barátnőjének, Diának, készítettem egy Cicus, előzetes egyeztetések alapján! Ő macskaságát, még szombat este kaptam lencse végre! :o)



Sajnos az ígéretemet nem sikerült betartanom, amit Anikónak tettem, hogy átalszom a hétfőt, ugyanis olyan szerencsém volt, hogy Ancsi ovijában és az Anyukám munka helyén is rendezhettem egy kis házi kézműves vásárt! Őszintén mondhatom nagy-nagy sikerrel!!! Úgy hogy megérte ébren maradni! :o)

A Meska boltomban felteszem a nem kimondattan húsvéti, de mindenképpen tavaszi munkáimat, így még van alkalmatok mazsolázgatni!

Várlak benneteket szeretettel!

Szép napot Nektek!




1 megjegyzés:

Abile írta...

Örülök, hogy máshol is nagy sikere volt a gyönyörűségeidnek!
Puszillak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails