2010. december 19., vasárnap

Aranyvasárnap - Kézműves vásár..és hó..hó...hó!

Előjáróban szeretném megköszönni Nektek, a sok kedves, aggódó és bíztató gondolatot,amit kaptam Tőletek. Nagyon jól esett, hogy gondoltatok, gondoltok rám! :) Köszönöm, javul a lábam, sokkal jobban vagyok...bár az igazi pihentetés a héten elmaradt, és ugyan térdvédővel, de fájdalom nélkül tudtam ott lenni, ma Pécsen, a Vásárcsarnokban megrendezett Kézműves vásáron! ...ahol, kedves ismerősökkel, és "ismeretlen ismerősökkel" találkozhattam, ami nagy kincs nekem...:) Az, úgy mondd "régiek" mellett, megkerestek olyan kedves hölgyek, akikkel a blogom és a facebook hozott össze bennünket...és úgy beszélgettünk, mintha ezer, és még jó pár éve ismernénk egymást, jó barátnők lennénk...:)
Olyan élményekkel is gazdagodtam, amit fel kell ide jegyeznem, mert szívet melengető érzés volt, hogy egy Nagypapám korabeli bácsiból, olyan lelkesedést és kitörő örömet váltottak ki a hóemberkéim, hogy visszatért az asztalomhoz, egyszer, kétszer, hatalmas mosollyal az arcán, és kedves, elismerő szavai még most is a fülembe csengenek...Ezekért a pillanatokért, mondom azt, hogy igen...meg van az eredménye a sok hosszú estés varrogatásnak, az éjszakába nyúló öltögetésnek...Nagyon jól esett minden elismerő pillantás, az emberek arcán előbújó mosoly, amikor rápillantottak a portékáimra, hogy kíváncsisággal teli izgalommal illatozták a szaloncukikat, a zsákocskákat...Csodálatos nap volt!...ami így az Ünnepek előtt olyan pozitív energiával töltött fel, amit őrzök szívemben-lelkemben! :)...és nagyon éreztem ma, hogy azt a szeretetet,amit beleöltögettem a munkáimba, azt ily módon kaptam vissza! :)
Készült egy fotó ezen a vásáron is...bár már kicsit üreske kosarakkal, megcsappant készlettel.. :)...aminek nagyon örülök! :))





...de azért ez a hétvége is tartogatott egy kis izgalmat...Azt hiszem, nem mondok nagy újságot, de szombaton nálunk is esett a hó! :) Egész nap, hatalmas pelyhekben...vagy 30-35cm. A Lányok persze nagyon élvezték...én kevésbé...gondolván a vasárnap hajnali utazásra...



A felhőtlen örömet látva a kipirult arcocskákon...és a "Ráesett a hópihe a szempillámra!" elejtett mondatok kárpótoltak a bosszúságokért, ami a hó okozott...:))

Remélem, Nektek is ilyen szép hétvégétek volt...pár nappal Karácsony előtt! :)


11 megjegyzés:

Meli írta...

Jajj mennyire szépek.
Oh de szeretnék tőled hóembert és rénszarvast, szaloncukrot.
Miért nem is láttam ezeket előbb?
Jobbulást a lábadnak. Puszit küldök.
Gyönyörűek a lányaid.

Naomi írta...

Drága Meli!
Sajnálom, hogy eddig nem láttad őket...A hóemberből biztosan tudok Neked még küldeni, ha szeretnéd...szaloncuki is akad még...de a rénszarvas már gazdára talált....
Ha valamit szeretnél, szólj nyugodtan...elsőbbséggel még tudom küldeni!
Köszönöm a kedves szavakat!
Puszi Neked! :)

Hencsilli írta...

Micsoda nagy vásározó lettél?Megkérdezhetem, hogy milyen színű cukor fogyott jobban? A képeken úgy látom, hogy a végére már a pirosból kevesebb van. Pirosat sokat csináltam, de arany-bézs színűt kevesebbet, nem tudom hogy készítsek-e még belőle.
Örülök,hogy jobban van a térded:D

Hencsilli írta...

lettél? helyett lettél! :D:D

Naomi írta...

Köszi Hencsilli!
Igen, jól látod, hogy a pirosból van kevesebb, de a beige-ből sokkal többet eladtam....az az igazság, hogy engem is jobban meg fog a fehér és arany eleganciája...:)
Puszillak!

Hencsilli írta...

Köszi Noémi! Na, akkor még gyorsan készítek párat:D
Szép napot Neked!

Vera írta...

Látom szerencsésen hazaérkeztetek... Örülök, hogy megismehetelek személyesen.

Vera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Naomi írta...

Jó munkát, Hencsilli! :)

Naomi írta...

Kedves Vera!

Nekem is nagy öröm volt, hogy megkerestél! :) Köszönöm, hogy ismerhetlek! :)

Anita írta...

Hű mennyi portéka! Ez már igen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails