2012. július 17., kedd

Valami új....ami egy régi folytatása...

Nagyon rég jártam itt utoljára...főleg idő hiánya miatt..de úgy érzem folytatnom kell a blog írást...Azért is, mert sokan kérdeztétek miért nem vagyok itt (is), mert szerettétek, olvastátok...amiért nagyon hálás vagyok, és magam miatt is. ...mert hiányzik...Hiányoznak azok a gondolatok, amiket itt "papírra vetettem". Ez a blog rólam szól...A munkáim mellett, hangulatokról...érzésekről...álmokról...tervekről...
"Az én kis világom....minden, ami teljessé teszi a mindennapjaim...." Ez a blog címe...és szeretném ha tényleg a mindennapokról szólna, amit igyekszem olyanná tenni, hogy ne egy mókus kerék monotonságával íródjanak a sorok, hanem kedvet kapjatok hozzá, hogy ismét olvassatok! :)

Ebben a reményben teszem közzé..." ...a valami új...ami egy régi folytatása..." bejegyzést...és várlak benneteket nagyon sok szeretettel!

A fotón lévő szépséges kulcsot szeretném a kezetekbe adni...hogy akkor jöhessetek "Az én kis világomba...." amikor csak kedvetek tartja! :)


Noémi

4 megjegyzés:

Nelli írta...

Örülök, hogy újból itt vagy Drága Noémi!:-))

Naomi írta...

Nagyon jó érzés nekem is...drága Nelli! :)

Abile írta...

Jó, hogy újra itt vagy, köszönjük a kulcsot! Nálam is sokszor az időhiány, ami miatt elmarad a blog írása és olvasása. Időnként döntenem kell, hogy varrás vagy blogolás. Drukkolok neked, hogy legyen erőd és energiád mindenhez, amit csak szeretnél!

Naomi írta...

Köszönöm Anikó a kedves soraidat! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails