2008. január 24., csütörtök

Egy kis visszatekintés...




Csak az elmúlt hétvégéig tekintenék vissza, amikor is egy elmaradt névnapot ünnepeltünk. Történetesen az Anyukámét!


Nagyon jól éreztük magunkat, finom ebéddel várt bennünket, és elhalmozta a lányokat is mindenféle földi jóval...


Próbáltam én is a kedvébe járni, amikor az ajándékán gondolkodtam, készítettem. Azt hiszem sikerült! Boldog volt, láttam a szemében...Egy nesszeszert varrtam neki, amit pici keresztszemes mintával díszítettem. Ez volt az első keresztszemes munkám, de az biztos, hogy nem az utolsó! Nagyon megszerettem a hímzést, bár a hímző tudományom még gyerek cipőben jár. A neszihez fűztem még egy kis medált, szerintem visszafogottan finom darab lett.


A másik ajándéka egy kopogtató a bejárati ajtajára, amit bármikor kitehet, nincs ünnephez kötve. Ez volt a cél!


Nagyon jól éreztük magunkat, és ebből kifolyólag nagyon hamar eltelt a délután.


Szép vasárnap volt!

2 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon szép lett mind a kettő - gratulálok hozzá!

Naomi írta...

Köszi Edige! Nagyon aranyos vagy!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails