2008. január 28., hétfő

Várom a tavaszt...

Nagyon-nagyon várom... A kedvenc évszakom! Tudom, hogy még picit korai ezt írnom, hiszen a tél még nem múlt el, fordulhat még zord hidegre is az idő. Ha viszont kinézek az ablakon, kék az ég, gyönyörűen játszanak a napsugarak a függönyön át, csodás tavaszi hangulat költözött ma délután a lakásba is. Imádom...
Idén a húsvéti nyuszi is hamarabb érkezik a szokásosnál, és titkon bevallom, elkezdtem készülődni már az Ünnepre! Hétvégén hímezgettem egy picit, elkészült egy kis húsvéti képecske, amit saját készítésű keretbe teszek majd. Tavaszi, vidám patchwork anyagot választottam hozzá, remélem jó lesz az összhatás! Természetesen készen is megmutatom majd!

3 megjegyzés:

Manyesz írta...

Nagyon aranyos! Kiváncsi vagyok, milyen lesz készen:))))

Naomi írta...

Köszi Manyesz!Talán hétvégén meg lesz a keret is... :-D

beszand írta...

És itt is azok a helyes kis rózsák. A keretet én is kiváncsian várom.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails