2008. március 27., csütörtök

Apró nesszeszerek



Már nagyon rég szemeztem ezekkel a rendhagyó nesszeszer-mintákkal. Most érkezett el a pillanat, hogy megvarrjam őket! Elég picikék, igazi női táskába valók! Tulajdonképpen a küldetésüknek tökéletesen megfelelnek, hiszen pont elfér a "teásban" egy kisebb smink szett, a "hosszú kávésban" pedig akár egy parfűm, vagy manikűr készlet...
Ha a funkciókról beszélek, megemlíteném, hogy szerintem konyhai dekorációnak sem utolsó! Már tervben van, hogy az új konyhámat fogja pár díszíteni, ide-oda fellógatva...ha majd ott tartunk, megmutatom...! :D
A varrása könnyű volt, igazából semmi extra dolog nincsen benne, sőt a "pici maradék" anyagjaimat összevállogatva készültek! Ennek ellenére nagyon tetszenek!!! :D

Ötletforrás: /www.flickr.com/photos/patchworkpottery/

Külön köszönet Ibcsynek a szabásmintáért!!! :D











8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hű, nagyon szépek lettek! Már én is szemezek velük több hónapja, remek ötlet, bár én nem vagyok egy nagy teás gyerek:))

Ennek ellenére elkérhetném a mintáját a mailcímemre? Előre is köszönöm szépen:)))

Szömörce írta...

nagyon tetszenek :)
Én is elkérhetem a mintát?

enigma írta...

egy hosszúkávét kérek:)

Naomi írta...

Köszi Kata! Mentek a szabásminták! Bocsi, de csak a teás "eredeti"minta, a kávésat én rajzoltam...
Jó munkát hozzá! Ja, és ugye, mutizod a végeredményt? Kíváncsian várom! :-D

Naomi írta...

Sziasztok Lányok, Szömörce és Enigma! Valami történt a freemail-lel! :-( Katának még el tudtam küldeni, azóta viszont hiba van az oldalon! Délután és este még próbálkozom! A türelmeteket pedig köszönöm!!! :D

Edige írta...

Én ígérem, hogy nagyon türelmes leszek, ha nekem is postázod a mintát... :-)))

Naomi írta...

Lányok! Elküldtem a mintákat! Remélem, sikerült! Én meg tudom nyitni a képeket...ugye Ti is? :D

Ibcsy írta...

Szia! Szívesen a mintát:-)) Gyönyörűek lettek, a teás és a kávés is. Lehet, hogy még én is varrok egyet, esetleg kettőt...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails