2008. április 8., kedd

Teás csészéim, avagy variációk egy témára...

Mostanában minden gondolatom az új lakás körül forog! Tervezgetek, dekorálok, álmodozom...és van, hogy kézzel foghatóvá vállnak ezek az apróságok, mint most is...
Vettem még a múlt héten négy gyönyörű anyagot, akkor még konkrét cél nélkül, egyszerűen tetszettek! Aztán jött a szikra, hogy szépen mutatna belőlük egy-két csésze. Az étkezőbe tervezem őket... Szerintem annyira jók együtt az anyagok és a színek... A harmónia, ami árad belőlük, teljesen elvarázsolt... Remélem, majd ha a helyükre kerülnek, akkor is így gondolom!



12 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Ezt a csészemintát hol lehet megtalálni? annyi helyen látom, nagyon tetszik :)

KicsiKató írta...

Húú, nagyon jók ezekkel a földszínekkel!!!

Ibcsy írta...

A csészécskéid gyönyörűek. Hát még a gombjaid! Imádom őket! Az esernyőcskét is.

Naomi írta...

Szia Zsuzsi, üdv a blogomon! Örülök, hogy tetszenek a csészéim! Ha írsz egy email címet nagyon szívesen továbbküldöm a mintát! Szép estét : Noémi

Naomi írta...

Köszike Kata! Nagyon megszerettem ezeket az anyagokat! Ezeken a színeken kívül még volt több árnyalat és másik színek is. A zöldnek és azt hiszem a rózsaszínnek az árnyalataiban...szemeztem azokkal is, de hát az ára elég borsos, úgyhogy ezek mellett döntöttem. Azért lehet, hogy egy csöppöcskét azért veszek azokból is... :D Hiába, ez már függőség!!!

Naomi írta...

Ibcsy, azért ugye tudod, hogy ez a Te érdemed is? Nélküled még mindig csak a szívem fájna utánuk...
A gombok is a gyengéim lettek! Van a városban egy nagyon régi "gomb és fonal birodalom" és csodásakat találok náluk.Egyre több figurás gombbal rukkolnak elő! Imádok oda bemenni! :D

beszand írta...

Meglepsz mindennap. Annyira jók a színei,tetszenek. Kedvet kaptam én is a csészikékre. Küld át nekem is, poháralátétet csinálnék. Köszi és puszi:Andrea

Naomi írta...

Szia Andi! Örülök, hogy kedvet kaptál a csészikhez...kíváncsian várom, milyenek lesznek!!! Az emailt küldtem, kellemes alkotást kívánok!
Puszi,jó éjt!
Noémi

Edige írta...

Hű, Te aztán jól belehúztál! Nagyon szépek a színek, nekem is ezek a kedvenceim...

Naomi írta...

Drága vagy, Edige! :D

N.Zsuzsi írta...

Köszi :)
nagelzsuzsi kukuc gmail pontcom
Mindenféle csészét szívesen látok :)

Ibcsy írta...

Szerintem nélkülem is megvarrtad volna! De örülök, hogy elküldtem neked, mert így mindennap elkápráztatsz valamivel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails