2008. július 28., hétfő

Brillante Weblog 2008.



Ma egy újabb díjjat kaptam... Köszönöm Nektek Enigma, Kdatta, Mamis és Bea! Nagyon jól esik, hogy gondoltatok rám! :D



A szabályok értelmében:



1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
3. Jelölök 7 további blogot.
4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.


Az én jelöltjeim:

Beszand

Lilang

Piroseper

Mammka

Zitania

Szömörce

Hortenzia

Mégegyszer köszi szépen! Nagyon kedves ajándék ez nekem, hiszen ez a 100. blog bejegyzésem!!! :D

14 megjegyzés:

Piroseper írta...

Húúú! Nagyon kedves tőled, hogy engem is jelöltél! Köszönöm szépen!

mammka írta...

Nem is tudom mit mondjak?! Úgy szeretem a blogodat!!!!Köszönöm4
Elöntenek a díjak.:)))))De majd holnap,mert már későre jár....

Lilang írta...

Aranyos vagy!
Köszönöm szépen.

Naomi írta...

Nagyon szívesen Lányok!!! :D
Mindannyian nagyon megérdemlitek ezt az aprócska kis elismerést!!! :D

beszand írta...

Köszönöm, igazán megleptél!
Puszi érte!

gyorkesz írta...

gratulálok,a 100. bejegyzéshez és a díjhoz is!NAgyon klassz a blogod...

Mamis írta...

Ujabb meglepi...

akrucip írta...

Én zugolvasóként csodálom a munkáidat, legjobban a textilorigami tetszik most közülük.

Ha benézel hozzám, meglepetés vár a freeblogomon. :-)

Naomi írta...

Üdv a blogomon Gyorkesz! Köszönöm a kedves szavaidat...én is megcsodáltam a Tiédet!!! :D

Naomi írta...

Kedves Mamis és Akrucip! Köszönöm szépen a díjakat, és azt is, hogy gondoltatok rám! :D

Zitania írta...

Hú, nagyon-nagyon szépen köszönöm. Keddre jó lesz a gépem és akkorra kitalálom hogy kinek továbbítsam. Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!

Naomi írta...

Nagyon szívesen, hidd el, igazán megérdemled! Csodákat alkotsz!!! :D

disa írta...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片

文章 írta...

avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,AV女優

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails