2009. február 4., szerda

"Életre" kelt tündérkék

Elkészültem a tavaszt hozó tündérkéimmel! Őszintén belegondolva, már tényleg jó lenne a ködös, párás, esős napok helyett egy kis napsugár...! Talán a tündérek segíteni tudnak ebben a kérdésben és elhozzák a tavaszt!!! :o)

Pár bejegyzéssel ezelőtt többen is találgattatok a neveket illetően, és páran ráéreztetek, hogy is fogják hívni a tündérkéket. Akkor most itt az idő, hogy bemutassam őket!!!

Elsőként bemutatom Nektek Hóvirág tündért !

Hóvirág tündérem a tavasz első virágáról kapta a nevét!
Ezt az egyszerű, kis piciny, hófehér virágot, a tavasz első napsugarainak cirogatása csalogatja elő...Hóvirág tündér pedig Érted kelt \\\"életre\\\", hogy otthonodba érezhesd a tavaszt! :o)



A tündérke teste, teával festett molnióból készült és flízzel tömött. Lábait térdnél hajlítani tudja, így kecsesen, egymáson áttett lábakkal is tud ülni!
Ruháját, a nevéhez illő, hófehér anyagokból vállogattam össze. Illetve, hogy a hűen tükrözze a virág képét, a nadrágját és cipőcskéjét halványzöld és fehér levél mintás amerikai patchwork vászonból varrtam.
Finom puha, fehér polár anyagú a garbója, hiszen vigyáznia kell hogy meg ne fázzon...Derekára fehér pamutcsipkéből kapott övet.
A szoknyája pedig fehér patchwork vászon, amin éppen láthatóak a pici virágminták, megőrizve ezzel a hóvirág egyszerű báját!



A szárnya is a szoknya anyagából készült, vatelinnel bélelt, szélén tűzött, és kétoldalt kézzel hímzett hóvirággal díszítettem.



Arcát világos barna, osztott szálú fonallal hímeztem.
Hajához fehér horgoló fonalat használtam, és kétoldalt copffba fésültem,hófehér szatén masnival tettem csinosabbá. :o)

A második tündérke, Ibolya tündér!

Ő egy nagyon kedves hölgynek készült...!



Ibolyácska, az édes kis pici szépség, az ibolya virág színeibe öltözött. Nacija és cipőcskéje zöld-fehér apró kockás patchwork vászon, ibolya mintával. A szoknyája, az előző anyag testvére, lila árnyalatokban. Pulcsija lila microkordból készült.

Szárnyára kis ibolyát hímeztem...



Frizurája, külön kérésre lett "szőke" és szép fonatokba fésült...



Remélem, tetszik majd, kedves! :o)

A tündér-sorban, Nárcisz következik!!!

Nárcisz tündért, a nárcisz csodaszép virága, a tavasz hírnöke ihlette! Üde és kecses...



A tündér testének szánt molinót, ebben az esetben is teával festettem, és flízzel tömtem. Nárcisz tündér is tudja hajlítani a térdét.
Ruhája a virág színeit tükrözi...hogy hű maradjak ehhez, ezért a nadrágját és cipőcskéjét, világoszöld és fehér, sűrű ,virágmintás anyagból varrtam.
A pulcsija finom puha, vanília színű sherpha anyagből készült. Jó meleg, nehogy megfázzon!
Szoknyája pedig apró sárga és narancs virágos amerikai patchwork vászonból szabott. Öv is van a derekán, narancs szatén szalagból.

A szárnyára kétoldalt nárciszt hímeztem.




Haja több színből áll, beige, vanília, halvány sárga színösszeállítás. Frizuráját elválasztottam és enyhén megtekertem...szerintem csinos lett!




...és végül, de nem utolsó sorban bemutatom Tulipán tündért!

Sudár, kecses termete a tulipánra emlékeztet. A tavaszi szellőben hajlong, és szinte hívogat, hogy válaszd ki magadnak! :o)



Tulipán tündér testének anyagát is teával festettem. Lába térdnél neki is hajlítható, különbözően rakhatja, ezzel is fokozva kecsességét.

Az Ő ruhájánál is arra törekedtem, hogy a \"virág-hű\" színvilágot megtartsam. Nadrágját és cipőcskéjét zöld, virág mintás patchwork vászonból varrtam.
Felsőnek, Ő is garbót kapott, hiszen a tavaszi napsugarak még csalókák lehetnek...
Mályva színű microkord anyagból szabtam ki a pulcsit és varrtam össze. Díszítésként, halvány rózsaszín, finom pamutcsipkéből kötött masnit öltöttem a garbója nyakára.
Szoknyája fehér alapon, mályva színű, tulipán mintájú patchwork vászonból készült.

Szárnyára neki tulipánt hímeztem...



Haja hosszú, kétoldat copff-ba fogott, többszínű, a rózsaszín árnyalatai köszönnek vissza fürtjeiben.




...a közös kép...



Ibolya tündér már oldalra tekintget, hiszen hamarosan elrepül új otthonába. Már türelmetlenül várja, mikor ismerheti meg leendő barátait... :o)
A többiek pedig sóvárogva néznek, hogy észrevegye őket egy kedves tündér-barát, akihez elvihetnék a tavaszt!!! :o)



18 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörűek lettek a Tündérkéid. Nagyon találóak a nevek, jó lenne ha idevarázsolnák nekünk a tavaszt... már nagyon várjuk.

Edige írta...

Csodásak így együtt! Ooyanélvezet olvasni, ahogy bemutatod "őket", látszik, hogy nagyon a szívedhez nőtt mindegyik.

nöné írta...

CSODÁLATOSAK! És ahogy Edige, én is mindig élvezem a bemutatkozásukat!

Melus írta...

gyönyörűek lettek:)
pláne a hófehér Hóvirág:)
nagyon yool jár az agyad:)
hihetetlen mindig kitalálsz vmi yoot:)

Naomi írta...

Köszi, Abile! Igen, már nekem is nagyon jólesne egy kis napfény!!! :o)

Naomi írta...

Örülök Edige, hogy így érzed! ...és valóban, nagyon szívemhez nőnek,ahogyan készülgetnek! Mindegyikben van egy kicsi belőlem!:o)

Naomi írta...

Köszönöm Nöné!

Örülök, hogy tetszik! Tudod, ha egyszer egy mesefonal elindul...!:O)

Naomi írta...

Köszi Melus, neked is!
...ötletek, tervek mindig vannak, csak az idő kevés! :o)

enigma írta...

nívós kis társaság...gratulálok...a tesójuk meg nálam csücsül :)

Jucus írta...

De helyeskék! Nehéz volt megvarrni őket? Tényleg jó lenne, ha már sütne egy picit a nap, egész más lenne az ember közérzete.

mmama írta...

Nagyon aranyosak lettek, Ibolya
teljesen vééletlenül nem a szomszédom lesz ?????????

Naomi írta...

Köszi Enigma!

Ugye jól végzi a munkáját, a tesó? Vigyázz Rád! :o)

Naomi írta...

Aranyos vagy, Jucus!

Tulajdonképpen nem nehéz megvarrni, az apró részleteken van a hangsúly...! :o)

Naomi írta...

Mmama! Megint rátapintottál a lényegre!!! Ezek a megérzések....kezd gyanús lenni a dolog!!! Te tudsz valamit??? :o)))

Barbi írta...

Nagyon cukik a tündérek! A kacsák úgyszintén! :D

Naomi írta...

Köszi Barbi! :o)

mmama írta...

Noémi ! nomen est' omen !
/ A név kötelez / csak gondoltam.

Unknown írta...

How beautiful are your Tilda!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails