2009. október 1., csütörtök

Őszi hangulat....

Az őszi, táska-kollekció következő darabját az októberi, őszi hangulat ihlette! Hullanak a falevelek...gyönyörű szín világot tárva elénk!
Az Ősz minden szépségével próbáltam fűszerezni, ezt a táskát, mind színeiben, mind stílusában, mind formailag.

Meleg barna patchwork vásznat választottam az alapjának.
Díszítésként a táska előlapjára 10db falevelet varrtam, saját festésű, dupla anyagból.
Szimbolizálva ezzel az őszi színek kavalkádját, és egyben egyedivé téve a táskát! :o)



A levelek szélét szintén rojtoztam, - mint az előző daraboknál - és a levél erezetnél öltöttem a táskára, a szél is lebegtetheti, akár a valódi falevelet! Így érezhető a 3D-s hatás.

Kellemes nagyságú, minden belefér,aminek egy női táskába bele kell férnie! Varrtam hozzá egy hangulatban egyező neszeszert is az apróságoknak!



Belső bélése natúr molinó, barna osztott zsebekkel, kulcs karabinerrel felszerelt a praktikusságra és kényelemre gondolván...



Talán az egyedi színek teszik, vagy az őszi hangulat, de most ez a táska nagyon tetszik! :o)


6 megjegyzés:

nöné írta...

Csak úgy, mint a kollekció többi darabja, ez is nagyon melegségesen szépséges:o)

Edige írta...

Ez igen! Nekem is nagyon tetszik... igazán szép, őszi darab lett.

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm,Nöné! Ez a pár sor most igazán melegséges volt a szívemnek! :o)

Naomi írta...

Drága Edit! Köszönöm...! :o)

Judit írta...

Nagyon szép, és igazán megy az ősz témájához:)

Naomi írta...

Köszönöm Judit! Ez volt a célom...! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails