2010. május 5., szerda

Házi Áldás - 4.hét

Már tegnap kellett volna mutatnom, hiszen mindig kedden szoktam. Viszont most szülinapoztunk...ezért a csúszás! :o)
Nagyon jól haladtam a héten! Igaz, hogy a varrásokkal még mindig nem úgy, ahogyan szeretném, de holnaptól...suli és ovi! Végre, végre egészségesek a lányok! Így...talán varrni is több időm lesz!
A táskám már kiszabva, és félig összeállítva várja a folytatást! :o)

...de visszakanyarodva a hímzéshez! Kicsit változtattam a hímzés menetén, nekem valahogy így jobban, gördülékenyebben megy a dolog! Először a keret, aztán a szöveg...

Itt tartok most....


(Bocsi a kép minőségéért, de egész nap borult az idő, és akárhogy is próbálkoztam nem sikerült jobbat készítenem! Azért a lényeg látszik!)


Nagyon tetszik!!! :o)



1 megjegyzés:

Laucica írta...

Ez gyönyörűszép lesz, nagyon szépek a színek, a minta! Nem vagyok az egyszerű minták rajongója, de ez egyre jobban tetszik, ahogy alakul!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails