2010. június 4., péntek

Ovis évzáró...vége a kis csoportnak!

Eltelt egy év...Ancsi szeptembertől már középsős, Mesi pedig másodikas. El sem hiszem, mennyire rohan az idő! :o)
Ma délután ovis évzárón voltunk, és meghallgattuk a csöppségek, édes kis előadását! Mondókáztak, énekeltek...tündériek voltak mindahányan! :o)
Ancsi nagyon készülődött már napok óta, mondta és mondta a mondókákat, verselt, énekelt, kádban fürdés közben, utcán sétálva, autóban ülve...öröm volt hallgatni! :o)

...és eljött a mai nap is...A kicsi székek még üresen várják az ünnepség kezdetét!
A csiga-bigás székecske várt Ancsira! :o)



Hamarosan benépesült a csoport...csillogtak a szemecskék, csendültek a hangok, tapsoltak a kezecskék...! :o)



...Tánciztak is..! :o)




Sokat gondolkodtam, mivel is köszönhetném meg az Óvónéniknek, a sok gondoskodást, kedvességet, végül egy-egy kis csomagocska mellett döntöttem, amikbe ezeket a "fincsiségeket" tettem.
Mindhárom csomagba került finom gyümölcstea, citormos meggy, török alma, és vad cseresznye ízben, egy-egy kedves kis szivecske, amiről Ancsika juthat eszükbe ha rá néznek, és horgoltam illat zsákocskákat, amiket levendula, jázmin, és rózsa szirmokkal töltöttem meg.




Szerintem jól sikerültek, és úgy érzem sikerült örömet szereznem ezekkel az apróságokkal! :o)

Nagyon szép nap volt a mai!!!

4 megjegyzés:

tync írta...

Bizony-bizony, nagyon gyorsan telik az idő! Hipp-hopp, és mindjárt 18 évesek lesznek:o) Én már csak tudom!
Szép ajándékokat készítettél.

tync írta...

Bocsi, Nöné voltam.

Naomi írta...

Tényleg, nagyon megy az idő...!

Abile írta...

Nagyon szép ajándékokat sikerült kitalálnod és elkészítened! Valóban minden percét élveznünk kell a gyerkőceinkkel eltöltött időnek...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails