2011. január 11., kedd

Levendulácska...

Elkészült az első...Pöttöm levendula tündér!...Tényleg pöttöm...a tenyeremben elfér...kb. 16cm magas, nagyon vékony végtagokkal. Ezért is tettem a fotón mellé a kézimunka ollót és a cérna gombolyagot...hogy látható legyen a pöttömsége...de e mellett rengeteg munka van benne...! :) Csini, pasztell lila rucija alatt tüll alsószoknyát visel, szatén szalagból kötött övet a derekára...Haját szálanként öltöttem a fejecskéjére...






A szárított levendula virágot a szárnyában hordozza...és szórja szét a csodás illatot, amerre csak repdes...Feléd is szálljon...? :)



22 megjegyzés:

Lilang írta...

Édes kis tündérke :)

Anita írta...

Nagyon tündéri lett a kis tündérke! Lehet, hogy pöttöm, de csak az tudja mennyi munka van benne, aki készítette. Nagyon jól sikerült! Én is készítettem már levendula párnácskákat, de egy rövid idő elteltével már szinte semmi illatuk nem volt. Te hogyan csinálod, hogy megtartsa az illatát?

Naomi írta...

Köszi Lilang! :)

Naomi írta...

Köszönöm, Anita! Örülök, hogy tetszik a tündérkém...! :)
A levenduláról...utána olvastam, és tapasztaltam is, hogy nagyon sokáig, akár hónapokig is képes megtartani az illatát...Ha halványodna, meg kell picit morzsolni a párnácskát és újra illatozik...én imádom és nekem bevált! :)

Nelli írta...

Szépséges lett Noémi!:-)

Ibcsy írta...

Nagyon édes lett:-)

Abile írta...

Az ötlet fantasztikus! Nagyon ügyes vagy! Csudahelyes tündérke született a kezeid közt! Gratulálok!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Ó, irtóra édes, bájos! Hú, ha felém is repülne egy ilyen tündérke :))

Főkolomp írta...

Nagyon szép lett!

Napsugárkisasszony írta...

Kimondhatatlanul édes!És milyen fincsi illata lehet....
:)

Unknown írta...

Az ötlet nagyon jó, és a kivitelezés, hát valami tündéri! :)

Naomi írta...

Köszönöm, Nelli! :)

Naomi írta...

Köszi Ibcsy, neked is! :)

Naomi írta...

Drága Anikó!
Levendulácska nekem is a szívem csücske...és az illata...hmmm...! :)

Naomi írta...

Köszike Manó! Szeretnél egy tündérkét? :)

Naomi írta...

Köszönöm Főkolomp! Örülök, hogy tetszik!

Naomi írta...

Gréti! Üdvözöllek...Köszönöm Levendulácska nevében is! :)

Naomi írta...

Köszi Szilvi! :)

Murphy írta...

Aranyos ez a kis levendula tündér. :)

Naomi írta...

Köszönöm Murphy! :)

Bogi írta...

Igazán tündéri. :) Azt hittem a teste van levendulával töltve, míg nem olvastam, hogy a szárnya lett levendulás. :) Ügyes ötlet és kivitelezés. Nagyon tetszik. :)

Edit írta...

Csodás ez a tündérke! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails