2009. január 11., vasárnap

Szeretet szikrák...




Egy nagyon szívhez szóló jelkép, a "blog barátság" szeretet szikrái szóródtak ma szét a blogot írok között!

Pontsabban:

Igazából nem is jó szó rá a díj -szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés- inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Mmama, Abile, Kicsikató és Baboo blogbarátjukká fogadtak! Gyönyörű, szívet markoló, és könnyeket csaló bejegyzésükben... Nagyon jól esett a szívemnek, lelkemnek! :o)

Hogy mennyire fantasztikus dolog ez: A blogírás. Már majdnem 1 éve kezdtem el én is (Hamarosan játék, és meglepetés vár majd Rátok!!! :o)) és fantasztikus dolgokat kaptam Tőletek ez alatt az idő alatt. Rengeteg kedves, bíztató és dícsérő kommentet, ami duzzasztotta, amúgy elég csekélyke önbizalmamat! Sok-sok figyelmet! ...sok-sok ötletet, segítséget, amik nélkül sokkal szegényebb lennék!
...és a fantasztikus az egészben, hogy mindezt személyes ismeretség nélkül!!! Annyira szoros barátságot köttettek, hogy komolyan mondom, ha nem olvasok felőletek, kimarad egy nap, már nagyon tudtok hiányozni!!!

Van valami közös bennünk! Ez a csodálatos hobby, ami összeköt, közel s távol! A közvetlen ismeretség nélküli, de mégis napi kapcsolat, ami szinte kapocsként köt össze bennünket!!! Szívből szeretném, hogy ez még sokáig tartson, és egyre szorossabbá váljon!!

Szórnám ezeket a szeretet szikrákat Mindenkinek, aki blogol, aki megtisztel a figyelmével nap, mint nap, akivel bármely módon, de napi kapcsolatban állunk, akikkel mindig számíthatunk egymásra!!!

Akikhez odaértek ezek a szeretet szikrák, úgyis tudják, hogy Róluk beszélek!!!!!


4 megjegyzés:

Edige írta...

Jelentem: hozzám ideértek! Rögtön küldtem is egy adagot cserébe...

Naomi írta...

Örülök neki, hogy célba találtak!
Reméltem, hogy így lesz...amit visszakaptam, attól pedig nagyon-nagyon boldog vagyok!!!

nöné írta...

Kukk be hozzám, légyszíves!

Naomi írta...

Futok...szaladok!!! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails