2009. március 29., vasárnap

Gyönyörű nap volt...!!!

Szarvasmici egy nagyon kedves játékot hírdetett meg a blogján! Mutassuk meg a menyasszonyi ruhánkat, és csokrunkat. Aki ezt megteszi március 31-én este 8 óráig, bekerül egy virtuális kalapba,és sorsolás után, egy Szarvasmici által készített gyönyörű ajándékot nyerhet!!! Kecsegtetőek a játékszabályok, igaz? :o)

A mi történetünk...

Csodálatos nap volt...és már 9 éve! Nagyon-nagyon szép emlékek számomra már az előkészületek hete, sőt hónapjai is! Most nem túloztam, hiszen népes vendégsereg köszöntött bennünket, és ünnepelt velünk ezen a nagy napon! Úgyhogy az előkészületek, tényleg már hónapokkal a nagy nap előtt elkezdődtek.
A ruhámat nem én terveztem, nem én varrtam, viszont minden pillanatát élveztem, amikor viselhettem!!! Fenséges érzés...aki nem érezte még, szívből kívánom, hogy megtapasztalja!!! :o)

Elnézést kérek Tőletek a kép silány minősége miatt, de sajnos a scanner-ünk nem volt hajlandó működni, így lefényképeztem a képeket, és így töltöttem fel!
Azért a lényeg látszik.... :o)

Életem párjával...



A következő képen pedig a csokrom kerül előtérbe, ami az én kívánságom szerint készült. 23 szál (éveim száma az esküvőnk évében)meseszép porcelán színű rózsából...azóta is ez a virág áll a szívemhez a legközelebb! Gyönyörű, igaz?




Fantasztikus nap volt, és mindig jó emlékezni rá!
Hogy mi legyen a végszó e monológ végén? Talán a legfontosabb! ...két tündérkénk születésével lett igazán teljes, és egész az életünk!!!


15 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon aranyosak vagytok a képen!
A ruha gyönyörű. Azért látszik rajta, hogy nem 21 évvel ezelőtti divat:o))

Altair írta...

Bizony gyönyörű nap! :o)

Kibújva a névtelen olvasás homályából: Nekem is nagyfejű porcelánfehér rózsából volt a mennyasszonyi csokrom. És mivel ráhagytuk a virágárusra, hogy miből és milyet készítsen, ezért akkora csokrom lett, amit nem lehetett eldobni, így a kb. 60 fős vendégsereg minden hölgye (hajadon, férjezett és elvált is) kapott egy-egy szálat belőle a gratulációkor. :o)

szarvasmici írta...

Köszönöm, hogy megküzdöttél a scanner sztrájkja ellenére is a fotókkal. Igazán nagyon örülök Neked! Szépséges a csokrod, hihetetlen, hogy igazi virág, meseszép. A ruhád is munkás, szép darab, és persze az ifjú pár is nagyon helyes, köszönöm, hogy megmutattad magatokat!

Naomi írta...

Drága vagy Nöné! Tényleg, álmaim ruhája...!

Naomi írta...

Üdv Altair!
Látod, csak lett egy bejegyzés, ami kicsalogatott a névtelen olvasás homályából...örülök neki!

Nagyon kedves gesztus, hogy elajándékoztad! Igazából nekem is csak annyi kikötésem volt, hogy porcelán fehér rózsa legyen, 23 szál és formára ez a nyújtott fazon, ami a képeken is jól látszik! Anyukám csokra volt ilyen formájú 33 évvel ezelőtt!
Hogy mit tesz még a rózsához, az a virágkötőre volt bízva, szerintem jól döntött! Egyszerű volt, elegáns és meseszép!!! :o)

Naomi írta...

Én köszönöm a játékok, kedves M-ici! Jó volt nosztalgiázni! :o)

Barbi írta...

Nagyon helyes fotók! Csodás a csokrod (is)! :)

Levendula írta...

Látszik az arcotokon az öröm , nagyon szépek vagytok a képen ...
A csokrod pedig egyszerűen csodálatos ! Sok - sok boldog évet töltsetek el együtt ilyen szeretetben.

Edige írta...

Nagyon jók a képek... és ahogy írsz róla! Szerintem az mindent elmond.

Abile írta...

Olyan jó, hogy Te mindig mosolyogsz!! :o)) Csudaszépek vagytok!! A ruhád, a csokrod... így együtt!

Naomi írta...

Köszi Barbi!

Naomi írta...

Köszönöm Neked is Levendula!
Mély szeretet a miénk...és nagyon vigyázunk rá! :o)

Naomi írta...

Örülök Edit,hogy így látod!

Naomi írta...

Édes vagy Abile!
Rövid ismeretség(picivel több, mint 1 év) után mondtuk ki a bűvös szót: Igen!
...de mindketten biztosak voltunk, hogy jól választottunk! ...és ez még mindig tart! :o))

bruercsi írta...

Mint egy királynő! Egy boldogságos királynő! Nagyon szép volt a ruhád, a csokrod és persze Te is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails