2009. április 1., szerda

Romantikus hangulatban...

...készültek ezek a szívek, csak úgy! Már régóta nézegetem ezt a két meseszép anyagot és most elérkezett az idő, hogy ilyen kis apró "semmiségekre", de a saját örömömre varrjak belőlük!






Ha ránézek a szívekre a tavasz,a nyíladozó, szépséges virágok, a csicsergő madárkák, a szálldosó pillangók, zümmögő méhecskék jutnak eszembe... Hiába, rajtam már nem lehet segíteni! Javíthatatlanul romantikus, örök álmodozó...!

Hiszen már ismertek...nem mondtam ezzel semmi újat! :o))


6 megjegyzés:

Edige írta...

Tényleg! Tiszta romantika...

nöné írta...

Az esküvői emlékezés meg tett rá egy lapáttal, ugye? Aranyosak!

Naomi írta...

Ugye, nem okoztam csalódást,Edige?

Puszillak!

Naomi írta...

Így igaz, Nöné!
Biztosan befolyásolták az emlékek...! Egyszerűen tetszenek! :o)

Unknown írta...

Milyen szép kis formásak, bezzeg az én szivecskéim:(

Naomi írta...

Köszi Szilda!

Húú, pedig simán szabad kézzel rajzoltam, és jól kitömtem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails