2009. november 18., szerda

Egy csodás nap apropójaként...

...írom ezt a bejegyzést! Már a reggel is szépen indult, hiszen ritkaság számba megy, ha Apa is elkísér bennünket az iskolába, óvodába! :o) Aztán mikor hazaértem, és nekiláttam rendes napi teendőimnek, rendbe szedtem a lakást, a mosógép tette a dolgát, az ebéd fortyogott! Közben szabás mintákat rajzolgattam, hogy ha minden kész, le tudjak ülni a varrógép mellé...
...és akkor megszólalt a kapucsengő! A postás volt és egy csomagot hozott! Nem is akármilyen csomagot...! :o)
Egy drága angyalka, Nöné besegített a Jézuskának, és mivel ennyire ügyes volt, már postázta is a karácsonyi ajándékot! :o) Mikor elolvastam a feladót, izgatottan bontottam fel! ...és mikor megpillantottan azt a sok gyönyörűséget,amit kötött, horgolt nekem és a lányoknak, öröm könnyek szöktek a szemembe! Hihetetlen, hogy mennyire rokon lelkek vagyunk, és milyen közvetlen és mély barátság szövődik, szövődött közöttünk! :o) Kicsi országunk különböző sarkaiból elnyertük egymás barátságát, ez olyan jó érzés!
Miután kipityeregtem magam, úgy gondoltam ennyi szépséget nem elég email-ben megköszönnöm, hanem szóban kell! Fogtam a telefont, tudakozót hívtam, és kinyomoztam Nöné telefon számát, és tárcsáztam. Pár csengés után, egy nagyon kedves hang szólalt meg a telefon zsinór túl oldalán. Hatalmas, csodálkozós, meglepődött, vidámsággal teli bemutatkozásunk után, pedig úgy beszélgettünk, mint két, egymással rég nem beszélt jó barát. :o)
Szeretném, ha ez mindig így maradna, és feltétlenül azon leszek, hogy a ápolgassam ezt a csodás barátságot! Az i-re a pontot, a személyes találkozás jelentené. Igaz, nagyon messze vagyunk egymástól, de soha ne mondd, hogy soha! :o)

...Hogy mi volt a csomagban?... Nézzétek mennyi gyönyörűség!!!

Mesi horgolt topánja...



Ancsi futkosója...



A kis mazsolák egész este ezekben a szépségekben lejtettek le-fel a lakásban! :o)

Az én gyönyörűségeim...egy mesés sál-kendő, amit ma délután már büszkén viseltem, egy szuper meleg kesztyű, amilyenre már nagyon rég vágytam, csodás hímző fonalak a kedvenc színeimben, és egy kupac nagyon fincsi tea! Már teszteltem! :o)



Ezúton is nagyon szépen köszönöm ezt a sok gyönyörűséget, drága Nöné! A munkádat, az energiádat pedig folyamatosan csodálom, ahogy napról-napra, szebbnél-szebb kötött, horgolt kendők, pulcsik, takarók...kerülnek ki a kezeid alól!
Köszönöm, ezeket a csodás, "Nönés" darabokat! :o)

...Ennyire szép nap volt a mai!... :o))



11 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon szépek, különösen a lila topán tetszik, örülök, hogy ilyen szép napod volt!

Én meg megyek aludni, mert másodpercekig gonolkodtam, mi is lehet az a malag kesztyű...:))))))))))))))))

Naomi írta...

Hihihihihi!!! Máris javítom...bocsika!!! :o)

Szép álmokat!

Naomi írta...

Kató! Leesett a dolog...én is álmos vagyok! :o)))

Mehike írta...

Nagyon szép dolgokat kaptál.Viseljétek egészséggel

bruercsi írta...

Nagyon sok szépet kaptatok!!!
Használjátok Őket egészséggel, boldogságban! Nőné! Ügyes vagy!!!

nöné írta...

Nagyon boldog vagyok, hogy örömöt tudtam szerezni Nektek! És az a telefonos beszélgetés...:o) Gondolhatjátok, hogy meglepődtem:o) Az én napomat is megédesítette, és délután pedig jött egy másik telefon, a Kriszta-pulcsi gazdája nagyon boldogságosan köszönte meg a munkámat. És befejeztem egy másik dolgot is. Szóval nagyon klassz volt a tegnapi nap!

Bruercsi, köszönöm!

Abile írta...

Gyönyörűséges ajándékokat kaptatok! :o))
Nagyon jó dolog, ha a blogbarátságokból, igazi, kézzelfogható baráti kapcsolatok alakulnak ki! :o))

Gabella írta...

Jaj, de jó! Örülök, mindig, ha látom, vannak még kedves önzetlen emberkék!

És az ajándékok is nagyon szépek!

Edige írta...

Ezek tényleg csodásak!

Bernadette írta...

Hű, te csuda jó lehettél :-)). Gyönyörűségességesek.

Naomi írta...

Köszönöm szépen Lányok, mindenkinek a kedves sorokat! Persze, én csak begyűjtöttem ezt a sok jót tőletek, de az érdem nem az enyém, hanem Nöné-é!
Nagyon köszönöm mégegyszer Neked, drága Nöné, ezt a sok szépséget! :o)

Puszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails