2009. november 27., péntek

Újra itt...

...no, még nem teljesen egészségesen, de sokkal jobban! :o) Csak naponta 8-10 alkalommal "akarok" megfulladni a köhögéstől, nem folyamatosan! Nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat, és jókívánságokat! Hatásos volt! A sok pozitív energia visszahozta az alkotó kedvemet! :o)

Befejeztem a hóemberkéket! Tilda szabásminta alapján varrtam őket, picit tovább gondolva! Kaptam fülvédőt, sapkát, sálat a zord hideg ellen, nádpálcából és rafiából készítettem seprűt a kezükbe. Kabátjukon fagyöngy gombok vannak...a szemük is fagyöngy csak kisebb méretű. Répa orrukat kihegyezett, színezett hurkapálcából kapták, szén szájukat rajzoltam.

Ahogy sorban készülgettek és várakoztak, hogy lefotózzam őket, egyikőjük vállára rászállt egy kis cinege madár. Olyan jó barátságot kötöttek, hogy eldöntötték együtt maradnak! :o)



Kellemes készülődéssel teli boldog napokat kívánok Nektek! :O)

9 megjegyzés:

nöné írta...

Mondtam már, hogy hihetetlen, milyen fantáziával és ügyességgel vagy megáldva? Édes pofák nagyon!

Judit írta...

Elképesztően jók!!! Már megint:)

bruercsi írta...

Nálatok már milyen szépen havazik! ...és milyen jól megmarad a hó, még hóembereket is tudtál gyúrni!!! :)))

Edige írta...

Örülök, hogy jobban vagy. A hóemberkék pedig nagyon édesek.

Naomi írta...

Köszönöm drága Nöné!

Naomi írta...

Nagyon örülök, hogy tetszenek, Judit!

Naomi írta...

Az az igazság, Ercsi, hogy a telet nem szeretem. A Karácsonyt imádom...és a meleg szobából nézni, ahogy hatalmas pelyhekben esik a hó, nincs is szebb annál! ...de vezetni? Már most kiver a víz, ha rá gondolok!
Puszi! :o)

Naomi írta...

Köszike drága Edit! Nagyon várom a 13-át!!! :o))

Abile írta...

De helyesek!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails