2008. május 30., péntek

SALexandre 2.rész

Igaz, picit le vagyok magadva ezzel a SAL-projekttel, de végre sikerült lefotóznom, az elkészült 2.részt. Imádtam hímezni...nagyon tetszik maga a minta, és a fonalválasztás is jó döntés volt!
Olvastam Nina blogjában, hogy már megjelent az 5.rész is, hát ezt hallva össze kell, hogy kapjam magam...

A tervező egy dobozkát álmodott meg a mintákból, de még nem igazán világos előttem, hogy miként is dolgozza majd össze a részeket. Lehet, hogy én maradok az eredeti elképzelésemnél, és keresek hozzá egy csodás, narancsos árnyalatú anyagot, és párnákat varrok majd belőlük... Harmónikusan illene az új nappali árnyalataihoz... :D Bár ez még nem végleges döntés. Kíváncsivá tett az a dobozka is...!!!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails