2008. június 1., vasárnap

Lakásavató...

...avagy köszönet a Családnak, és Mindekinek a segítségéért!

Szombat reggel már a lakásavató "bulira" készülődtünk. Vendégül láttuk a Mamikat, Papikat és pár barátot, és megköszöntük a sok-sok segítséget, azt ahogyan a sajátjuknak érezték a mi kis otthonunkat, és teljes erőbedobbással azon voltak, hogy minél gyorsabban, minél szebben sikerüljön felújítani mindent, amit csak szerettünk volna!

Találtam egy fincsi pogi receptet azt sütöttem, és mivel gyermekek is voltak, (zárójelben jegyzem csak meg, hogy lányok) így hatalmas sikere volt a Hercegnős, tündérkés muffinnak, ami édesen rózsaszín...

Túrós-sajtos pogácsa
Hozzávalók 1 adaghoz: Én kettőt csináltam, és olyan jól sikerült, hogy hamar megcsappant a kínálóról...

Szóval kell bele 25dkg finom liszt, 25 dkg túró, 25 dkg ráma, 2,5 dkg élesztő, 1 tk. cukor, 1 ek. só, 2 tojás, 30dkg sajt
Összekevertem a hozzávalókat, és lisztezett gyúródeszkára téve, még annyi lisztet tettem hozzá, hogy összeálljon a tészta. Kinyújtottam, megszórtam jó sok sajttal és feltekertem, mint a beiglit, majd újra kinyújtottam olyan 1 cm vastagságúra és kiszagattam. Vajazott, lisztezett tepsibe rakosgattam őket, megkentem a tetejüket tojással és sajtot kupacoltam rájuk. Előmelegített sütőben 15-20 percig sütöttem. Ennyi az egész! Nagyon egyszerű, nagyon finom és nagyon-nagyon örültem, hogy szépen fogyott belőle!!!



...és egy fotó a Hercegnős, tündéres, rózsaszín finomságról...


1 megjegyzés:

Edige írta...

Hűűűű! Ez a rózsaszín szépség nagyon ismerősnek tűnik nekem... Honnan is... :-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails