2008. június 27., péntek

Pihe-puha cicusok

Ma délelőtt készültek ezek a drága, ölelnivaló, pihe-puha cicukák.... Ibcsytől kaptam a mintát, amit ezúton is nagyon szépen köszönök neki, hiszen a kislányaimnak sikerült hatalmas örömet szerezni ezekkel az apróságokkal...

Mesi ahogy meglátta Ibcsy cicuját, kapásból lecsapott rá, illetve kérvényezte: "Anya, nekünk mikor varrsz ilyen édikét???" Hát...mivel a mai délelőttre konkrét program nem volt betervezve, ( a főzésen, rendrakáson és vasaláson kívül) így rábólíntottam a dologra. Először a vásznak között keresgéltünk, aztán eszembe jutott, hogy van itthon puha frotír anyag, (még húsvétra terveztem belőle báránykákat, de aztán elmaradt) ez remekül megfelel a célnak. Simizésre csábító, hozzábújós puhaság!!!
Kiszabtam, összevarrtam, kitömtem és arcocskát hímeztem rájuk, ami bevallom a legnagyobb nehézséget okozta, hiszen a bolyhocskák között elveszik a hímzőfonal...azért egész aranyosra sikerültek...Legalábbis a lánykáimnak nagyon tetszenek!!! Olyan jó látni, ahogy pátyolgatják, szeretgetik őket...egész délután velük játszottak! Mesi "Hópihének" nevezte el az övét, Ancsi pedig nemes egyszerűséggel "Cicának" szólítja.


A lusti cicusok fel is telepedtek a kanapéra egy fotó erejéig!


6 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagyon aranyosak lettek! Jó ez a puha anyag, cirógatásra csábít:-D

KicsiKató írta...

Jó ötlet társítani hozzá a puha anyagot!!! Aranyosak lettek:)

baboo írta...

nagyon cukik a cicusok! biztos klassz érzés őket simizni! :)

Naomi írta...

Köszi Mindannyiótoknak!!!

A lányok le sem teszik! Hurcolták egész nap magukkal...ez jelent valamit!!! :D

KicsiKató írta...

Pillanatragasztó? :))))))))))

Naomi írta...

Úgy is lehet mondani...:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails