2008. június 11., szerda

RP - szív félkészen...

Elkezdtem hímezni ezt a szépséges RP-szívet...ajándék lesz! Az anyukám születésnapja lesz a jövő héten, ez alkalomból gondoltam, hogy kihímezem.
A segítségeteket szeretném kérni, és a véleményetekre lenne szükségem! :D
Arra gondoltam, hogy nem kereteztetni viszem, hanem valamilyen szép dobozkára kellene ráerősíteni...Na itt akadtam el! Hogy kezdjek hozzá? Milyen dobozt válasszak? Szerintem úgy lenne igazán mutatós, ha a doboz többi oldalát is bevonnám valamilyen harmonizáló anyaggal, vagy azt festeni kell, esetleg ackrillal? Segítsetek...!!! Köszi előre is mindenkinek, aki szán rám egy kis időt és energiát...!!! :D


2 megjegyzés:

Edige írta...

Néztem, néztem... és csak nem tudom felfedezni benne azt, ami miatt nem tetszik annyira Neked. Szerintem tökéletes!

Naomi írta...

Köszi Edit, drága vagy nagyon! Tulajdonképpen tetszik, maga a minta is gyönyörű, talán az furcsa, hogy az első munkám ilyen sűrű szövésű vászonra! ...és szoknia kell a szememnek...:D
Igyekszem ma este befejezni, (vagy lehet, hogy éjjel?) mert holnap meg kellene vennem hozzá a dobozkát. Úgy lenne az igazi kiválasztani, ha ott lenne a kész szivecske...Megyek is böködni, amíg Ancsi alszik!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails