2008. június 9., hétfő

Bent Creek SAL - május és június

Kicsit megkésve, de elkészültem a májusi mintával! Aztán ráeszméltem, hogy már június van, és ezen felbuzdulva, kihímeztem a böröndöcskét is! Még mindig nagyon szeretem hímezgetni ezt a SAL-t! Annyira édesek ezek a minták, és olyan jó látni, ahogyan gyűlnek hónapról - hónapra...







Ezt a finomságot pedig már csak ez a fotó őrizte meg, hiszen már tegnap este elfogyott... Elkezdett érni a mamiék kertjében a cseresznye (is), így naponta kapunk egy kisebb vödörnyi fincsi csemegét. Imádja az egész család, a lányok rajonganak érte, az eperrel együtt. Ennek ellenére annyi cseresznyét sikerült felhalmoznunk, hogy sütöttem belőle egy gyümölcsös finomságot!


A maradék zselét és cserit pedig fagyis kelyhekbe töltöttem és lehűtve kínáltam! Nagyon finom volt!!! :D


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails