2010. január 9., szombat

Szülinapi játékra hívlak, Téged!!!

...Téged...Téged...Téged is...Ha van kedved Te is játsz velem! Ha szereted a meglepetéseket akkor Neked is itt a helyed!!!

2010. január 23-án 2 éves blog-születésnapot ünnepelek! Már két teljes éve nap, mint nap beszélgetünk! Rengeteg minden történt az elmúlt év alatt! Próbáltam számba venni mennyi mindent varrtam, de aztán arra gondoltam, hogy nem fárasztalak Benneteket mindenféle statisztikákkal, inkább picit másról írnék.
Mivel a 2010-es év páros, két éves a blogom, idén 10 éve élünk boldog házasságban a Párommal, két gyönyörű kislányunk van! Szóval a páros számok bűvöletében élünk az idén...Innen jött az ötlet, hogy KÉT NYERTESE lesz a játéknak!!! :O)



Ezzel a játékkal és a két ajándékkal szeretném megköszönni Mindannyiótoknak, hogy kíváncsiak vagytok Rám, hogy olvassátok a soraimat, hogy megkukkantjátok a varrományaimat! Köszönöm, hogy ennyi kommentet hagytok, és ennyi bíztató, dícsérő szavatok van felém!

Ha van kedvetek játszatok velem!!! :o)
Annyi lenne a kérésem, hogy hagyjatok egy kommentet ennél a bejegyzésnél, tegyetek említést a blogotokon a játékról és szúrjátok be a képet is! Nagyon köszönöm!!! Ígérem, nem leszek hálátlan!

Január 23-án 20 órakor Mesi és Ancsi fogják kisorsolni a szerencsés nyerteseket! Hogy mik lesznek az ajándékok??? Az egyenlőre még maradjon titok!!! :o)

Várlak Benneteket szeretettel!


93 megjegyzés:

Monika írta...

Hűha! Én lehetek az első,aki gratulál neked és boldog blogszülinapot kíván!
Emelem kalapom a kitartásod ,szorgalmad előtt!!!Példamutató számomra ahogy mindent csinálsz!
Isten éltessen boldogságban,békességben,sok cérnával és anyaggal még nagyon sokáig!

Barbi írta...

Nagyon sok boldogságot és még sok-sok hosszú évet Neked és a Párodnak, no meg a lányoknak!
Sok sikert a további blogíráshoz, alkotáshoz! Jó hozzád jönni, mert mindig kedves vagy, figyelmes barát és csodás egyedi munkáid vannak!
Puszi!

Rita írta...

Boldog Blogszülinapot és még sok szép varrományt kivánok Neked, amit aztán persze mi is szeretnénk látni!!!!

Lente Julcsi írta...

Gratulálok mindehhez!

Kalex © írta...

Gratulálok a 10 évhez, a két lánykádhoz, és a csodás blogodhoz!
És hogy a 2 éves blogodon ilyen sok látogatód van... Le a kalappal!!! Csak így tovább!!! :o)

Szegusz írta...

Gratulálok a sikerekhez: családhoz, bloghoz, munkáidhoz! :)

Tigrislilijom írta...

Gratulálok a 'jeles alkalomhoz! Csak így tovább :-)))

Unknown írta...

Párosan szép az élet! :D Gratulálok minden pároshoz az életedben! Gyönyörűek a munkáid, könnyed és kedves a stílusod. :) Sok szép folytatást mindenhez! :)
Tarka Lepkék

Феникс írta...

Greetings from Russia! Gratulálok az ilyen neves dátumok! Azt akarom, a stabilitás és a jólét, sok szerencsét minden erőfeszítést. Lehet az elkövetkező év lesz bőkezű a sikerben, inspiráció és a szeretet! Egészséget Önnek és családjának!
Saját link blog a jobb IC:
http://magic-feniks.blogspot.com/

bruercsi írta...

Kedves Noami!
Ez aztán a szép év, csupa szép számmal teli, csupa olyan számmal, ami mögött érték van! Gratulálok! Jut eszembe... régen láttam a lányokról fotót!:)

Ledorka írta...

Minden jót kívánok én is! Boldog blogszülinapot! :)
http://oltogeto.blogspot.com/2010/01/naomi-szulinapja.html

Teca írta...

Boldog blogszülinapot kívánok neked!

Tetszenek a munkáid! :)

nöné írta...

Tarka megelőzött az első mondatával, én is pont ezt akartam írni, még jó, hogy elolvastam a kommenteket:o)

Kicsikém, szívből gratulálok mindenhez és Mindenkihez, aki és ami a boldogságodhoz hozzájárul! Csodás szorgalommal, páratlan ízléssel alkotol, nem ragadsz le egy technikánál, hisz a változatosság még jobban gyönyörködtet. Kívánom Neked, hogy minden álmod, vágyad beteljesüljön, és alkoss továbbra is szépeket és hasznosakat a Magad, Szeretteid és a mi örömünkre!

Naomi írta...

Nagyon köszönöm Lányok a sok-sok jó kívánságot, kedvességet, amit kapok Tőletek!
Nélkületek mindez nem menne! :o)

Dóri írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok.:)
Nagyon jó nézni a munkáidat, tanulni belőlük és a tanácsaidból és biztos jó lehet birtokolni is őket. :) Szeretnék én is játszani. :)
http://mitmuveltem.blogspot.com/2010/01/naomi-blogszulinapja.html

Edina írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok, sok sikert, kitartást a továbbiakban! :)

Lonci (Győr) írta...

Az idei év aztán tényleg tele játékkal:-))) Nagyon boldog páros éveket még, sok-sok alkotást kívánok, hogy legyen mit néznünk!

H. Mária írta...

2 év az hosszú idő, 10 még hosszabb. Kívánom, hogy a 2010-es év boldogságban teljen el. :)

Lana írta...

Szia!
Boldog blogszülinapot kívánok, és persze kitartást, hogy még sokáig olvashassunk Téged. És persze, hogy szép dolgokat láthassunk Nálad.

latinka írta...

Boldog évfordulót kívánok neked,és további sok szép munkát!
Én is szeretnék játszani!

Rain írta...

Gratulálok a páros dolgokhoz :) És boldog 2. blogszülinapot (és kívánok még sokat belőle :)

BCili írta...

Kedves Noémi!
Gratulálok a párosan szép az élet, ez nálad különsen igaz. Boldog születésnapot a blogodnak, és szép boldog napokat neked és családodnak!

Larisa írta...

Congratulations with all events ))!!
I hope I can take part in this candy)) I became a follower already.
Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Many hugs from Larisa.

Jutus írta...

Gratulálok a dupla évfordulóhoz és további nagyon sok sikert kívánok!!!

Nina írta...

Gratulálok mind a jeles évfordulóhoz Kedveseddel, mind pedig a blogszülinaphoz, legyen még sok mindegyikből :) Kitettem én is :)

Kékbálna írta...

Gratulálok Neked!

Piszke írta...

Kedves Noémi,
Örülök, hogy idetaláltam! Nagyon sok gyönyörűséggel örvendezteted meg az olvasóidat! Kívánok mind az alkotáshoz, mind a blogoláshoz sok ihletet, időt, anyagot és örömet! A családodnak jó egészséget, boldogságot és még 10x ennyit, mint eddig! :)
Sok szeretettel

Piszke írta...

Halkam merem csak ideírni, hogy én is indítottam egy játékot, ha van kedved nézd meg! Én még csak kezdő blogoló vagyok és a kötögetésben 20 év után újrakezdő, ezt kérem szépen szem előtt tartani! :)

F.Gina írta...

Sok boldogságot kívánok Neked és a családodnak, és sok szép kreatív bejegyzést kívánok nekünk !

Vike írta...

Én is jelentkezem a játékra. Gratulálok, és boldog és boldog blogszületésnapot!

Abile írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok Neked! Remélem, hogy még sok-sok évig olvashatjuk az írásaidat és gyönyörködhetünk a csodálatos alkotásaidban!

Krisziz írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!
Sok sikert,és sok-sok szépséges alkotást kívánok neked!
Pont ma is eszembe jutottál a karácsonyfán "mosolygó" "szaloncukraidról" :-)

rozandi írta...

További sok-sok boldog bejegyzést kívánok!

Natti írta...

Kedves Noémi!

Az én nagy lányom is Noémi, mi Éminek nevezzük.
Örülök, hogy már 2 éves lesz a blogod...szeretném ha az én blogom is majd ennyi időt, sőt többet is megél.

ági írta...

Sok-sok gratula a 2. születésnaphoz! Nagyon szépek a munkáid, régóta követem a blogot és remélem még sokáig nézelődhetek nálad.

Jucus írta...

Boldog blogszülinapot kívánok én is, Naomi! Gratulálok pároddal nektek is és persze a két lánykádhoz! Írj továbbra is sok bejegyzést!

hildiko írta...

Gratulálok a sok-sok örömteli dologhoz! Kívánom, maradjon még sokáig így!

Üdv: Ildikó

tipikos írta...

Boldog blogszülinapot, sok szépséget kívánok még neked! Csak így tovább! :o))

gyöngyvirág írta...

Kedves Noémi!

Nagyon boldog születésnapot kívánok, és sok erőt, egészséget: 2010-ben is csak így tovább!

hopuka írta...

szia

nagyon-nagyon szép dolgokat készítesz :)

szeretnék jelentkezni a játékra, már teszem is ki a felhívást az oldalamra :)

sok boldogségot kívánok

Naomi írta...

Nagyon kedvesek vagytok, nagyon-nagyon jól esik, hogy ennyien írtatok! :o)

Köszönöm!

Timi írta...

Boldog Blog-szülinapot! :) Éljenek a páros számok!

Anita írta...

Hihetetlen, hogy 2 nap után már a 46odik boldog blogszülinapot kívánó vagyok! Remélem a házasságotok is olyan kedves,mint a blogod!

Főkolomp írta...

Kedves Noémi!
Ennyi évfordulóhoz csak gratulálni tudok! Kívánom, hogy még sok-sok évet töltsél boldogan mind a családoddal, mind velünk!!! További jó varrogatást kívánok Neked, és örülök a játékodnak - a nyerés reményében!!!!!!!
Zsu

Judit írta...

Nagyon sok további páros számú évfordulót kívánok Neked, a blogodnak, a családodnak!
És persze sok szép, kreatív munkát lássunk még tőled a jövőben is!

Gabella írta...

Gratulálok mindenhez! A páros évek nekem sokkal szerencsésebbek, mint a páratlanok, így talán idén már én is nyerek valahol valamit! MindKÉT csemetém páros évben született, páros évben költöztünk össze, házasodtunk össze, és költöztünk saját házba is. Az idei évtől csupa jót várok! :)

Csilla írta...

Nagyon sok boldog blog szülinapot blogszülinapot kívánok és úgy amúgy is sok boldogságot. Mindig nagyon szép dolgokat lehet nálad látni, a multkori nyaklánc is nagyon bájos darab volt. Játszom én is veled :)

Rhyselaine írta...

Kedves Naomi!
Először is gratulálok mind a blogodhoz, mind pedig a magánéleti sikereidhez! Gyönyörűek a munkáid, igazán tehetséges vagy! Ez a játék pedig egy kihagyhatatlan ajánlat!! Gyorsan fel is rakok egy bejegyzést róla!
Sok sikert kívánok továbbra is minden téren!

lapappilon írta...

szia
szeretnék én is veled játszani!
lapappilon@gmail.com

http://lapappilon.blogspot.com/2010/01/naomi-jateka.html

Karina írta...

Titok-játék? Ez izgalmasan hangzik! Én is játszanék, a blogomon is meghirdetem játékodat. Gratulálok blogszülinapod alkalmából! Sok szép alkotást a jövőben is, sok boldogságot Neked!

lapappilon írta...

boldog blog születésnapot!
minden jót!

Naomi írta...

Nem győzöm elégszer megköszönni, hogy ennyien írtatok, és játszotok velem!

Ölelés Mindenkinek!!! :o)

estibogar írta...

Gratulálok a két csodás évhez, én még csak két hónapos leszek, de egyre nagyobb csodálattal figyelem ezt a külön kis világot, amit a bloggerek alkotnak, s kezd egyre jobban tetszeni.
További hasonlóan szép alkotásokat...Isten éltessen sokáig.

Juli írta...

Boldog szülinapot kívánok és gratulálok a munkáidhoz! Sok sikert kívánok!

A játékot a http://horgolotu.blogspot.com/
blogomban hirdetem meg.

Juli

Karina írta...

Nem újra jelentkezem ;) csak ide teszem a linket, hogy hol hirdetem a játékodat, hogy könnyebben megtaláld: http://3fiaalkot.blogspot.com/2010/01/jatekok.html
köszi, K

Karina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Naomi írta...

Köszi,köszi,köszi a kedvességetek!!! :o))

Zsuzsmo írta...

Játszunk most együtt, amíg csak lehet !!!
Boldog blogszülinapot, s legyen olyan az életed amilyennek szeretnéd!

fpárduc ugrásai írta...

Boldog Blogszülinapot!
Két gyerkőc mellett ennyi időd van! Le a kalappal!
Gratulálok a blogodhoz! Nagyon tartalmas!
Hozzád is visszafogok járni!
Fpárduc

Bogi írta...

A páros számok jóók! :)
Gratulálok mindenhez! :)

Carrie írta...

Én is boldog blogszülinapot kívánok! :-) Legyen nagyon sikeres ez a bűvös év!

Noyka írta...

szijja! gratulálok az eddigi munkáidhoz, és boldog blogszülinapot! Üdv Noémi

lavandulae írta...

További sok sikert kívánok a szülinap alkalmából, mindig jó itt nézegetni, gyönyörködni :-)

Marcsi írta...

Kedves Noémi!
Bár én még csak pár hete kezdem olvasgatni a blogot, de már is "megszállottan" nézegetem. Gratulálok a csodás magánéleti sikerekhez, illetve ehhez a nagyszerű bloghoz is! További hasonló szép eredményeket kívánok Neked az életben!
Marcsi

Unknown írta...

I have posted your blog candy in my sidebar! http://bulkabul.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Dudit írta...

Szia!

Gratulálok A Blogod Szülinapjához!

Üdvözlettel egy új Blogoló

Naomi írta...

Olyan,de olyan boldog vagyok, hogy ennyien írtatok...! :o)

Zsófi írta...

Szia Noémi!
Boldog blogszülinapot kívánok!
Köszönöm, hogy én is részt vehetek a játékban!

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia :)
Van kedved koccintani Velem? .)
További sok sikert a blogodhoz!

Naomi írta...

Természetesen, Zsofi,aki bejegyzést hagy máris esélyes a nyeremények egyikére! Köszönöm, hogy itt vagy!

Évi, neked is nagyon örülök! Koccintsunk!!! :o)

Mamis írta...

Majdnem lemaradtam..))Gratulálok a szép páros számokhoz!!!Remélem még sokáig csodálhatjuk szebbnél szebb munkáidat!

Edige írta...

Drága Naomi!
Természetesen én is jelentkezem és gratulálok a szülinap alkalmából. Bízom benne, hogy ez esetben utolsókból lesznek az elsők.
Puszillak: Edit

Ildifolt írta...

Kedves Noémi!
Mindenekelőtt gratulálok a blogszülinapodhoz, a házassági évfordulótokhoz. Mindig megnézem Nálad az újdonságokat. Egyrészt a szülinapi játékra kaptam fel a fejem, másrészt a január 23-i határidőre. Nekem ezen a napon van a szülinapom. (nem a blog...) Mindenképpen játszani akartam én is, de így semmiképpen sem hagyhatom ki Nálad a játékot. Mégegyszer sok boldogságot!

Naomi írta...

Köszönöm Mamis, hogy Te is Velünk játszol!

Naomi írta...

Drága Edige!

Nagyon örülök, Neked!!! :o)

Puszillak!

Névtelen írta...

Gratulálok a 10 évhez! És persze a 2. blogszülinaphoz! Szeretnék csatlakozni. :)
Sok Puszi

coccinelle írta...

CIAO
This is really wonderful candy!! Thanks for a chance to win..
i public now the post on www.coccinellepazze.blogspot.com
Un bacio
coccinelle

monica írta...

grazie mille complimenti davvero.bravissima.monicot

Tündérke írta...

Gratulálok minden neves esemény alkalmából, és boldog blogszülinapot kívánok! :-)

Unknown írta...

Hi! thanks for this giveaway hope I'm the lucky.
greeting from Italy
barbara

www.mylittledreamliving.blogspot.com

Névtelen írta...

Wooooow,thanks for this chance.
I added your candy on my sidebar:
http://ecobetsabea.blogspot.com

Hugs

petitange írta...

Boldog blogszülinapot kívánok és örömmel szeretnék jelentkezni a játékodra!

Viktória írta...

Majdnem hasonló számok vannak jelen idén az én életemben is: a 10 év házasság és a két gyerek stimmel, csak blogügyileg vagyok lemaradva. Gratulálok a kitartásodhoz, szeretnék veled játszani.
:)

Naomi írta...

Drágák vagytok, hogy ennyien írtatok, és szeretnétek velem játszani! El sem tudom mondani, mekkora öröm ez nekem! :o)

elina írta...

Jaaaaj remelem meg idoben jelentkezek a jatekra...:-D
Draga Naomi gratulalok a gyonyoru csaladodhoz a szep blogodhoz es a ket ugyes kezedhez mert alomszep dolgokat tudsz veluk alkotni!:-D

KicsiKató írta...

Én is szeretnék jelentkezni, még sok-sok évet kívánok:) Játékos posztomba beszerkesztettelek téged is, már csak a jószerencsémben kell bíznom:)))

Barbara Palermo írta...

Gratulálunk Noémi! ÉN kifüggesztett egy láncszem-hoz ez a kedves blog cukorkát a blogomban http://www.ricettebarbare.blogspot.com. Saját e-mail cím ricettebarbare@gmail.com

Sofie írta...

Nagyon boldog blogszületésnapot Naomi! Én is szeretnék jelentkezni a játékba, a blogomban pedig írtam rólad :-)
sofie.blog.nlcafe.hu

Judit írta...

Boldog évfordulót kívánok én is. :) Szeretnék benevezni a játékra.
:)

Csipcsilla írta...

Gratulálok a blogodhoz! Soha ne hagyjon el az alkotás öröme!

Hazel írta...

Wow congratulations on your 2 years and your 10 year anniversary. xx

N.Zsuzsi írta...

Lassan elérjük a 100. kommentet is :D nagyon boldog blogszülinapot!

Kriszta írta...

Szia!
Gratulálok az eltelt két évhez, a tíz év boldog házassághoz és a két szép gyerekhez!
Boldog blogszülinapot neked!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails