2009. augusztus 19., szerda

3 in 1 ollótartó...

...amit egy hamarosan olvasható Meska-interjú apropójaként készítettem! :o) Nagyon örülök a felkérésnek, megtiszteltetés nekem, és egy lehetőség, hogy Ti, kedves vásárlóim még jobban megismerjetek!

A kérdések között szerepelt; Osszam meg Veletek egy egyszerűbb tárgy készítését! Én ezt a praktikus 3 in 1 ollótartót választottam! Kevés anyag felhasználásával, mutatós, és nem utolsó sorban, hasznos kis ollótartó varróknak, kézimunkázóknak! :o)





A képes tutorialt az interjúban fogják közzé tenni, aminek pontos időpontjáról majd értesítelek Benneteket. Remélem, egy picit felkeltettem az érdeklődéseteket! :o)




19 megjegyzés:

Abile írta...

Tyűha! Gratulálok a felkéréshez! :o)) Nagyon tetszik az ollótartód és a művészi fotó is! :o))

Naomi írta...

Nagyon köszönöm Abile, a kedves szavakat! :O)

Edige írta...

Gratulálok! Az interjút pedig feltételenül el fogom olvasni.
Nem utolsó sorban: az ollótartó nagyon szép lett!

Naomi írta...

Bíztam benned, drága Edige! Feltétlenül szólni fogok! Köszike, örülök, hogy tetszik az ollótartó! :o)

dviki írta...

Óóóóó, de jó! Igazán nagyon tetszik!:)

bruercsi írta...

Nagyon szép az ollótartó és kíváncsian várom az interjút és a tutorialt!! :))
Gratulálok a felkéréshez!!

Abile írta...

Egy hideg italra meghívhatlak a blogomba?

elina írta...

Kérlek nézz be hozzám:-D

Csilla böködéje írta...

Drága Noémi!

Sajnálom, hogy nem tudtam abban a pillanatban , rögtön jelentkezni amikor megérkezett a csomagod. Hihetetlenül izgultam kitől kapok majd ajándékot és persze nem tudtam, hogy Te leszel az angyalkám.
Többször jártam már Nálad és láttam milyen csodás dolgokat készítesz. Amint kinyitottam a csomagodat visítottam örömömben (családom egy kicsit meg is ijedt:-)) mert hihetetlenül szép és hasznos ajándékot kaptam Tőled. sokszor pakolgatok benne:-) nézegetem fogdosom annyira örülök neki. Beköltöztettem a tűimet ( itt külön köszönet a plussz ajándékokért is!!!) és csak nézegetem nézegetem nézegetem milyen kincset kaptam Tőled.
Délutánra lesznek képek is reményeim szerint és mindenkinek megmutathatom milyen szépségem van.
Engedd meg. hogy ha messziről is de egy nagy nagy baráti ölelést küldjek és két nagy cuppanós puszit.

üdv, puszi. CSilla

Lilang írta...

Klassz az ollótartó :)
Gyere hozzám limcsire :)

Kriszta írta...

Meghívhatlak egy limonádéra? Kukk be hozzám :)

Cicurka írta...

Nagyon tetszik! És gratulálok!
Nézz be hozzám egy kis frissítőre!:*)

mmama írta...

Nagyon jól néz ki az olló tartó, kíváncsi vagyok rá!

Naomi írta...

Nagyon örülök, dViki!

Naomi írta...

Köszönöm szépen,drága Ercsi! :o)

Naomi írta...

Kedves Abile, és Eli!

Nagyon köszönöm a limcsit! :O)

Naomi írta...

Drága Csilla!

Nagyon-nagyon örülök, hogy olyan embernek lehettem az angyalkája, aki tényleg, szívből ennyire örül!!! Ez olyan jó!!! :o)

Naomi írta...

Kedves Lilang, Kriszta és Cicurka!

Nektek is nagyon köszönöm a limonádét!

Naomi írta...

Nagyon köszönöm, Mmama a kedves érdeklődést!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails