2009. augusztus 2., vasárnap

Nőcis darabok...és a romantika...

Táskák készültek a hétvégén! A stílus maradt...A romantikus, nőies irányvonal mentén sétálgatok továbbra is! :o) Három táskát szeretnék mutatni...Formailag egyformák, de szerintem mindhárom különböző hangulatot, különböző színvilágot, és ezen tulajdonságok mellett, különböző "romantikát" sugall! ...Egy nagyon kedves,szintén blogoló barátnőm vetette fel ezt a kérdést pár bejegyzéssel ezelőtt, a más és más romantikáról! ...A válaszom igen! Szerintem többféle érzésre, többféle stílusra vezethető vissza a romantika jelentése. Természetesen, a lelkületünk változásai, hullámvölgyei is változtathatják ezt a "szép érzést"! ...mert valljuk be az! ...és aki romantikusnak tartja magát, az nem gyenge,nem giccses, és még csak érzékenynek sem mondanám. Talán csak egy picikét..! :o)
Az érzékeinek hihetetlenül tág a határa, és a fantáziája sem mondható szegényesnek. A romantikus lélek minden körülötte lévő dolgot, ezzel a szemlélettel közelít meg, közöttünk én is! :o) ...és nem csak egy jó könyv, egy gyönyörű verseskötet, egy film, vagy egy gyertyafényes vacsora lehet romantikus, hanem minden, amit a lelkünk romantikussá alakít át. Mindenkinek más és más! Akár egy illat, akár egy reggeli kávé a Kedvessel, - és hogy visszakanyarodjak a textilek iránti szeretetemhez - akár egy csodás anyag is lehet romantikus!
Hogy miért is boncolgatom ezt a témát? ...mert romantikusnak lenni jó!!! :o) Persze vannak, és mindig is lesznek ellen vélemények is, de azt hiszem abban egyetértetek velem, hogy mindenképpen pozitívan hat a lelkünkre, és szebbé teszi a mindennapjainkat!

Hogy a táskákról is szóljak!
Egy elkészült, egy félkész, és egy, ami még csak kiszabott állapotban van jelen pillanatban! Ezeknek a táskáknak a készítésekor fogalmazódtak meg bennem a fenti gondolatok...

Szeretnék mutatni egyet, amit egy nagyon kedves megrendelőmnek készítettem, a "barna romantika" néven futó táska mintájára!




Már csak a csomagolásra vár, és egy elégedett megrendelő pillantásaira! :o)


A félkész táska, mesés, tea rózsás patchwork vászonból készül, egyszínű halvány vaníliás anyaggal párosítva. Hasonló lesz a barnához, de mégis más. Az organza szalag már sejtet valamit...




Ha ránézek ezekre a rózsákra, bár még nincs kész a táska, nem csak romantikus, de finoman elegáns is lesz! :o)


A harmadik darab pedig még csak egy kiszabott anyag. A színvilága más, mint az előző kettőé. A visszafogott romantikát, itt elég erőteljes érzések váltják fel. A pinket a halvány rózsaszín enyhíti egy picit, de sokkal mozgalmasabb, intenzívebb érzést kelt. Ennek ellenére, én ezeket a színeket is romantikusnak érzem. Szenvedélyesen romantikusnak!!! A forma itt is ugyanaz lesz, de a befejezésben lesznek különbségek!



Reményeim szerint, hamarosan mutatom a félkész, illetve a még csak fejben kész táskát is! :o)

Remélem, nem untattalak, kedves Olvasóm, a romantika érzésének boncolgatásával, amit épp, hogy érintettem, de ha szeretnéd lehet folytatás!....mert, ha belegondolunk, velünk van nap, mint nap! A különféle művészetekben, az irodalomban, a zenében, a festészetben, a szobrászatban, az építészetben, és még sorolhatnám! Ami viszont a legfontosabb, aki kinyit a szívében egy aprócska ajtót, az csak gazdagabbá válhat tőle!


14 megjegyzés:

mmama írta...

Szépek a táskáid .
Én még olvastam volna tovább a romantikáról, ami szerintem nem korfüggő. Lehet valaki romantikus
20, de 60 évesen is. Azon a kis ajtón múlik hogy mit nyit ki a szívében.
Én a magam részéről a " csöpögőset"
már nem engedem be a kis ajtómon,
csak amíg két lábbal tudok a földön állni. Persze ez egyéni dolog.

bruercsi írta...

Naomi, drága!
Öntöd magadból a romantikát így is, úgy is! :)
Csak így tovább!

enigma írta...

szépek...nekem az utolsó tetszik legjobban :)

enigma írta...

szépek...nekem az utolsó tetszik legjobban :)

Kriszta írta...

Én is szívesen olvastalak :) A táskáid meg valami csodaszépek!!!

Naomi írta...

Köszönöm Mmama!
Igazad van! Semmiképpen sem mondanám korfüggőnek én sem! Addig, amíg azt látom, hogy a szüleim 32 év házasság után, a nagyszüleim pedig 53 év után kézenfogva, illetve karonfogva, szeretetben sétálgatnak, ez nekem a romantika!...és szép példa a hosszantartó, harmóniában élő párkapcsolatra.

...és persze az is más, és más, hogy kinek mi túlzás! Ezért is vetettem fel ezt a kérdést, mert talán ezekkel a kommentekkel erről az oldalról is közelebbi ismeretségre tehetünk szert! :o)

Naomi írta...

Köszi drága Ercsi! :o)

Naomi írta...

Örülök Enigma, hogy választottál! ...ezzel is elárultál valamit...! :O)

Naomi írta...

Köszönöm szépen Kriszta! Örülök, hogy tetszenek a táskák! :O)

nöné írta...

Én Téged mindig tudlak és nem unlak olvasni, napjában akár többször is visszanézek ide.
A táskák aranyosak, bár magamhoz illőnek egyiket sem gondolnám, de nézegetni szeretem őket.

Naomi írta...

Drága Nöné!

Nagyon köszönöm, hogy ekkora szeretettet adsz! :o)

...és örülök, hogy tetszenek a táskák! Ha csak nézegeted is, nekem már azért megérte megvarrni őket, mert elnyerte a tetszésedet. Hozzád nagyobb, pakolósabb, de mégis nőies darabot tudok elképzelni. Igazam van? :o)
Puszillak!

Edige írta...

Habár én a barna romantika híve vagyok, de a táskáidat elnézve, most tényleg nem tudnék választani... Már megint felülmúltad önmagadat ezekkel a csodákkal. Nagyon tetszenek!!!

Naomi írta...

Drága Edige! Olyan jó érzés, hogy így gondolod! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszenek!

Puszi!

baboo írta...

Köszönöm a választ, egyáltalán nem untattál vele, nagyon tetszett, hogy olvashattam a gondolataidat róla! :)a kész táska gyönyörű, a másik kettőnek pedig a szine fogott meg, de leginkább az utolsó vad, szenvedélyes romantikussága! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails