2009. augusztus 18., kedd

Barbi játéka!!!



Barbi is a napokban ünnepel! Blogja első szülinapjának alkalmából játékot hírdetett!!! Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy nagyon boldog szülinapot kívánjak a blogodnak, és természetesen Neked is, hiszen a sorsolás napján ünnepelsz!!! :o) Részleteket itt olvashatsz róla! Még van idő...jelentkezz Te is! :o)

Kincsértékű csecsebecséket nyerhetsz!!! :o))


Természetesen én is szeretnék játszani! A játék egyik feltétele, mutasd meg a dolgos kezed!!!
Itt van az én "dolgos" kezem...! :o)



...és egy, vagy inkább kettő, kincs értékű csecse-becse, ami pénzben nem mérhető!!! Ezek pedig a Lányok kis kezeinek munkái!!! :o)






Ezennel eleget tettem minden játékfeltételnek, így most már kellemes izgalommal várhatom a sorsolást!

Nagyon köszönöm, Barbi a lehetőséget is, hogy játékba szállhattam ezekért a tagadhatatlanul kincsértékű csecsebecsékért! :o)


4 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon örülök, hogy játszol! Köszönöm a kedves szavakat! Csodás kincsecskék! :D Puszi!

bruercsi írta...

Kedvencem a dáliád! Már sokszor megnéztem! Lánykáid tündéri gyurma ez-azt csináltak... na és a szívecske, na attól szem nem marad szárazon!

Naomi írta...

Én köszönöm ezt a csodás játékot, Barbi!

Naomi írta...

Édes vagy, Ercsi!
A dália nekem is nagy kedvenc! Egyre többet motoszkál a fejemben, hogy újra el kellene venni ezt a mintát! :o)
...és igen a szivecskétől tényleg nem maradt szem szárazon!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails