2009. augusztus 25., kedd

SWAP-ajándékom Csillának!

Megkaptam az értesítést, hogy célba ért az ajándékom, így most Nektek is megmutathatom, mit készítettem Nina által csodásan megszervezett SWAP 2. játékban. Mikor kiderült kinek az angyalkája leszek, kit ajándékozom meg, egy-egy kérdőívre is válaszolni kellett minden résztvevőnek.
Csilla kérdőívét olvasva, rögtön tudtam, hogy kívánsága egy kötőtű-tartó! A kép összeállt már a fejemben, hogy milyen is lesz, de keresztszemes mintát elég hosszadalmasan sikerült találnom! Végül is a választásom egy Bent Creek mintára esett! Zweigart 28-as vászonra, Ancor fonallal kezdtem el hímezni. Nagy kezdő lendülettel, igaz esténként, aztán az igazat megvallva ez a lendület alább hagyott...talán azért mert folyton több mindennel foglalkozom egyszerre! Végül is sikerült erőt venni magamon, a képzeletemben egyre jobban láttam az összképet, milyen is lesz készen!
Erőt adott az adni akarás, és a meglepetés szerzés izgalma, és a lényeg, hogy még határidő előtt sikerült postáznom! :o) ...a végeredménnyel én is elégedett vagyok, nekem is nagyon tetszik!!! :o))

A visszajelzésekből úgy érzem, sikerült meglepetést szereznem Csillának, és elnyerte a tetszését az ajándékom, az anyag, a hímzés, és úgy az egész, az apró ajándékokkal együtt, amit mellé csomagoltam! Nagyon-nagyon örülök Csilla, hogy a Te angyalkád lehettem!!! :o)

...és akkor jöjjenek a képek...! Vajon mit rejt a csomagolás? :o)




A kötőtű-tartó kinyitva...



...összecsukva...



...a kisebb-nagyobb zsebecskék, ahová a kötőtűk, segédtűk, és mindenféle segédeszköz elfér...



Kedves Csilla!

A csomag már odaért hozzád és kéz közelből is megnézhetted az ajándékodat - ami remélem, hogy tetszik és jó hasznát veszed majd - fogadd szeretettel a róla készült képeket is! Ha pedig kötöd a szebbnél szebb kendőket, pulcsikat, és a kezed ügyébe kerül, akkor ha csak egy gondolat erejéig, de eszedbe jutok, akkor az nagy öröm nekem! :o)

Szép, napsütéses, nyugodt reggelt kívánok Nektek! :o)


14 megjegyzés:

Edige írta...

Széééép!

Naomi írta...

Puszillllak!

Jucus írta...

Hű, szuper ajándékot készítettél!

Naomi írta...

Köszönöm Jucus!

nöné írta...

Ez igazán tetszetős és mennyire hasznos egy nagy kötőnek!

Abile írta...

De gyönyörű lett! :o)) Az anyagválasztásod is szuper!!

Naomi írta...

Köszi Nöné!

Abban bíztam én is, hogy sikerül igazán használható meglepit készítenem. Ez Ti "nagy kötők" tudjátok a legjobban! Ha Te is így gondolod, akkor úgy tűnik sikerült! :o)

Naomi írta...

Köszönöm szépen Abile! :o) Az anyag pedig tényleg mesés...nem tudom mennyire adja vissza a fotó, de élőben olyan, mintha kontúrozva lennének a levelek és kiemelkednének az alapból!

Barbi írta...

Már megdicsértem a swapon és Csillánál is! Olyan szép lett! Nagyon szép ez az őszi anyag és a hímzés is! Le a kalappal! :D

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, Barbi! Olyan jó érzés, hogy Neked is tetszik! :o)Puszi!

Clinique-Bogi írta...

Zseniális ötlet Noémi!

Naomi írta...

Köszönöm Bogi! :o)
Puszi!

Szentpyr írta...

ez igazán gyönyörű lett!!! egyszerre Naomis és Csillának való is!:)

Naomi írta...

Nagyon köszönöm Rita! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails