2009. augusztus 10., hétfő

Foltbarátság határok nélkül....Jászberény 2009

Újra itthon...! Elég mozgalmas hétvégét tudhatok magam mögött, pici családommal együtt!
Ahogy az előzőekben már írtam sajnos csak a pénteki nap lehetett a miénk, egy napra utaztunk el Jászberénybe Apával, kettesben, hogy megnézhessem életem első Pályázati Kiállítását! :o) Mikor konkrét lett a dátum, terveinkben a szombati nap is szerepelt, amit Jászberénybe töltöttük volna, ám közbejött egy esküvő, amit nem mondhattunk le! ...de ugye,aki a kicsit nem becsüli!!! :o)
Hajnalban indultunk, nagyon hosszú út állt előttünk, viszont megérte korán kelni, hiszen időben érkeztünk, és egy csodás napot tudhatunk magunkénak!

Nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek a képek!!!!! Mesés alkotások! Bár azt nem tudom, melyik alkotás lett a nyertes, de itt és most szeretnék minden kedves pályázó társamnak egy hatalmas gratulációt küldeni, a "csodákért" amiket élőben láthattam!

Rengeteget fotóztunk! Szinte mindent...Kérlek, benneteket mindenféle sorrend nélkül gyönyörködjetek a foltmunkákban!










































Ezen a képen a Berényfolt Foltvarró Csoport Lányainak munkáiból láthattok párat...



Itt pedig az én munkám! A nyár virága...



Remélem, élveztétek a képes beszámolót! :o) Nézelődjetek, gyönyörködjetek...én is egy illatozó tea mellett teszem ezt, újra és újra! ...holnap jövök a fázis fotókkal a munkámról! Várlak Benneteket szeretettel!!! :o))


12 megjegyzés:

nöné írta...

Hűha, mennyi szépség egy csokorban! Minden tiszteletem az alkotóké!
De persze, nekem legjobban az utolsóként bemutatott alkotás tetszik! Vajon miért is?
Szívből gratulálok hozzá!

mmama írta...

Gratulálok a munkádhoz, Beszandi munkáját is felismertem.
Mindegyik a maga nemében szép, aprólékos munka.

Naomi írta...

Nagyon drága vagy, Nöné! :o) Köszönöm!

lomaquilt írta...

Nagyon szép munkák. Kár, hogy nem tudjuk melyik a dijazott és melyik a közönségdijas.

Naomi írta...

Köszönöm szépen, Mmama! Ugye mennyire csodaszép az összes munka?! :o)

Naomi írta...

Köszönöm szépen Lomaquilt! Megpróbálom kideríteni!!! ....és rögtön közkinccsé teszem! :o)

Silerika írta...

Gratulálok a szép munkádhoz! A többi is mind gyönyörű munka, nem csodálom, hogy nem tudsz betelni ennyi szépséggel! :))

Edige írta...

Nagyon szép lehetett a kiállítás a képek láttán. Már nyertesnek érezheted magad, hogy eljutottál oda és élőben élvezhetted ezeket a csodás alkotásokat.

Naomi írta...

Köszönöm szépen Erika!

Naomi írta...

A szívemből szóltál drága Edige! Így van! Nekem ez egy hatalmas dolog...és kiderítem kik a győztesek, melyik munka a közönségdíjas, mert szeretném ha Ti is tudnátok! ...de én már ezzel elértem a magam kis célját, hogy pályáztam, hogy az ország több pontján is látható lesz a munkám! Millió puszi és köszönet mindenért!!! :O)

Abile írta...

Gyönyörű a munkád!! Gratulálok!!
Köszönjük szépen a képeket, csudajó lehetett ennyi szépséget együtt látni! :o)

Naomi írta...

Így igaz, Abile! Nagyon-nagyon jó volt! :o)
Köszönöm szépen a kedves szavakat, hamarosan jönnek a részletek! :o))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails