2009. augusztus 12., szerda

A nyár virága...ELADÓ!!!

...ez a pályázatra készülő munkám címe! Ahogy ígértem, hoztam egy pár gondolatot és képet az előkészületekről, a különböző munkafolyamatokról...!

Annyit előjáróban, hogy két anyag volt adott. Egy mintás és egy egyszínű, amiket kötelezően fel kellett használni. Ezekhez válogattam össze a saját vásznaimat, picit élénkebb, picit vidámabb színeket használva! 100*100cm-es a kész kép. Az alappal indultam, amit szendvicseltem, és tűztem, elég sűrűen a tökéletes tartás érdekében.



Ezután következtek a szírmok, egészen pontosan 98db! Próbáltam a színek harmóniáját a legjobban eltalálni, remélem ez sikerült. Amikor a sziromokat varrogattam össze, picit mélypontra kerültem, hiszen akkor jutott tudomásomra, hogy nem mutathatom meg Nektek, a készülő fázisokat. Nagyon jól jött volna az ösztönző erő! :o) Ezt az érzést megosztottam az én nagyon kedves, szintén blogoló Barátnőmmel, (ugye nem haragszol drága, hogy megemlítem) Edigével, és Vele beszéltem meg az éppen felmerülő, és fejtörést okozó gondjaimat,Ő volt aki végig bíztatott, és támogatott!!! Ezer ölelés érte! Nagyon sokat jelentett...!

A hátoldalakon is színes és mintás, megvarrt levelek, egyenként bevagdosva, és kimosva száradnak az erkélyen...! :O)



...és tűzögedtem, és tűzögedtem a szírmokat...



...és tűzögedtem...



...aztán a napraforgó közepe is a helyére került...



Jöhetett a keretezés és a díszítések...





Hogy mit akartam üzenni a képpel? Mindenképpen szeretetet és barátságot! Hiszen ez a kiállítás, amire pályáztam a Foltbarátságról szólt határok nélkül! Sokan vagyunk, akik hobbyból kezdtük el (köztük én is) a foltvarrást, ami mára "szerelemmé" vált. Sokan, mint a napraforgó szírmai, és virág magjai. Egymást segítve, egymástól tanulva, egymás kezét fogva, lesz, lett a kedvtelésből kezdett varrásból szerelem, szinte lételem, önkifejezés.
Nagyon örülök, hogy részese lehettem a kiállításnak! ...és őszintén mondom, hogy a munkám készítésének minden percét élveztem! Az aprólékos munkákon át, a látványosabb részekig.
...és még egy aprócska gondolat...Nem igazán fordult meg a fejemben, hogy bármilyen díj is az enyém lehet! Hiszen tisztában vagyok vele, hogy a tapasztalt és profi foltvarrók is pályáztak! Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy mindenkinek szívből gratuláljak!
Nekem az is hatalmas örömöt okozott, ha pár pillanatra is, de megálltak a képem előtt, és elmerültek benne. :O)
A kép ára: 50.000Ft.


Remélem, hogy még lesz kiállítás, aminek részese lehetek! :o)


17 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon jók a fázisfotók! És a beszámolód, az érzéseid megfogalmazása nagyon-nagyon tetszett! Gratulálok Neked, és kívánok még sok-sok ilyen pályázós találkozót!

mmama írta...

Láttam a kiállítási képeket is, nem csak itt.
Nagyon szinvonalas munkák voltak.
Köztük a Tiéd is.
Nagyon szépen megoldottad.
Az igazat szólva a száradó szirmok, háát az ..............
nem kevés munka volt.
Ismételten gratulálok.

Babi néni írta...

Ne viccelj, ez nagyon szép! :o)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik, gyönyörű kép! Gratulálok!

nöné írta...

Kukk be hozzám Drága egy játékra!

Abile írta...

Gratulálok!! Csodálatos lett!! Ez most igazán adhatna egy kicsi önbizalmat!! Ugye elhiszed nekünk??

baboo írta...

Gratulálok Neked! Elsősorban a kitartásodért, hogy egy ilyen nagy munkát vittél véghez időre, nem semmi! Biztos sok szép élménnyel gazdagodtál általa, és a végeredmény is nagyon szép lett! És legeslegjobban az ideológiája tetszik, nagyon is! :)

Csilla írta...

Csodás kép, nagyon-nagyon tetszik :o) És köszi a részletes leírást.

Naomi írta...

Drága Nöné!

Nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat. Remélem, még tudok Neked mutatni hasonlót...!

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, Mmama!

Igen, a szirmok megvarrása, rojtozása, volt a leghosszadalmasabb. Amikor már a helyükre kerültek, az már a látványosabb rész! :o)

Naomi írta...

Köszönöm Altair!

Naomi írta...

Köszi Egérke, Neked is!

Naomi írta...

Drága Abile!

Igen, köszönöm! Egy kis önbizalmat szívtam most magamba...! Puszi!

Naomi írta...

Köszönöm szépen, Baboo!

Nagyon jól esik, hogy így gondolod! Örülök, hogy ismét rokon lélekre találtam!

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, Csilla!

Részleteiben megmutatni, pedig Nekem volt öröm! :o)

Edige írta...

Nagyon szép a végeredmény és a fázisfotókon látszik csak igazán, hogy mennyit dolgoztál vele. Most legalább mindenki látja, hogy milyen szorgalmas és kitartó vagy az alkotásaidban. (Persze, gondolom, ez nem újdonság azoknak, akik rendszeresen vendégeskednek Nálad...)

Jutka írta...

Gyönyörű....
A fázis fotók is tettszenek a végeredmény meg igazán lenyűgözött.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails