2009. szeptember 17., csütörtök

Ajándékba készült...

...az én drága-drága Edige barátnőmnek, aki tegnap ünnepelte a névnapját! Sokat gondolkodtam, mivel is lepjem meg. Hímezni csodálatosan hímez, varrni nem különben!
Ezért esett a választásom egy más jellegű kézimunkára, ami a horgolás! Kicsit bátortalanul álltam neki, hiszen még én is csak a "szárnybontogatásnál" járok a horgolás terén. Egy sál-kendőre esett a választásom, amit remélem, örömmel visel majd az őszi, téli napokon!
Kiválasztottam a színeket, megjegyzem nem véletlenül, hiszen tudtam, hogy Edit kedveli a barnát és a rózsaszínt is. Ezekből a színekből készítettem neki, - ha jól emlékszem, tavaly karácsonyra - egy kord táskát.
Így az összhang garantált! :o)

...még csomagolás előtt egy gyors fotó, a virágos kitűzővel...





Drága Edit!
Használd olyan örömmel ezt a kis horgolmányt, amilyen örömmel én készítettem Neked! :o)


11 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szép ajándékot készítettél! Edige biztosan boldog lesz! :o)

nöné írta...

Nagyon tetszik a színösszeállítás, és klassz lett a szárnypróbálgatásod eredménye. Editnek biztos szépen illik a nyakacskájába. Ügyes vagy, de ezt már tudjuk:o)))

Naomi írta...

Köszike Lányok! Remélem, igazatok lesz, és Edit örömmel viseli majd! :o)

Miss Scotty írta...

Naomi! Te ugyan olyan tehetséges vagy a horgolásban is, mint a varrásban!!!

Üdv. Scotty

Edige írta...

A lányoknak igazuk van. Edit nagy-nagy örömmel viseli majd a hideg, téli napokon.
Puszi érte!

baboo írta...

Ez is gyönyörű darab, elhiszem, hogy nagyon tetszik Edigének!

Nekem is nagyon nagy örömet okoztál, elképesztő vagy,köszönöm, nagyon sokszor puszillak érte!
Fotóztam a kis csodákat, képek nálam!

puszi Neked!

Naomi írta...

Nagyon kedves vagy, Scotty! Köszönöm szépen!

Naomi írta...

Nagyon örülök, hogy így gondolod, drága Edit! Puszi!

Naomi írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült örömet és meglepit szereznem, kedves Baboo! :o)

enigma írta...

szuper lett :)...nekem is nagyon tetszik :)

Naomi írta...

Köszi Enigma!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails