2009. szeptember 2., szerda

"Itt van az ősz, itt van újra....

"Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem."


Elérkezett a szeptember, elkezdődött az iskola, hűvösebbek a reggelek...hamarosan itt az ősz! Bár napközben még meleg van, de valljuk csak be, hogy reggel már elkel egy könnyű kis kardigán.

A fenti őszi érzések késztettek arra, hogy elővegyem, a szívemnek nagyon kedves őszi színeket! :o)

Őszi dekorációként készítettem ezeket a különböző színű, filc tököket.
Díszítheted vele otthonod, kellemes puhaságuk révén, őszi melegséget teremtve vele! Kosárba, asztaldíszként, vagy "csak úgy", bárhol otthonodban, nagyon jól mutat! :o)

Szerintetek is?




Készült egy nagy kupaccal! Pici, nagyobb és még nagyobb...! :o)

Napsütéses, szép őszi napot kívánok Neked, kedves olvasóm!


14 megjegyzés:

Edige írta...

Szerintem is!!!

Naomi írta...

Szerinted is? Úgy örülök! Puszi! :o)

Barbi írta...

Szerinteeeeeem is! :D

Naomi írta...

Köszi! Pusz...pusz!

Jucus írta...

Az egyik kedvenc versem!!!:o)
Csodaszépek ezek a tököcskék, és mivel anyagból készültek, még melegebb hangulatuk van! Nagyon tetszik!

Éva blogja :) írta...

Nekem is mindegyik tetszik. Gratulálok a szép munkáidhoz!

nöné írta...

Reggelre tudom javasolni a pihe-puha kötött vállkendőt is:o) Persze már akinek van:o)
A tököcskék nagyon-nagyon helyesek!

Naomi írta...

Örülök, Jucus, hogy ennyire tetszenek! A vers pedig nekem is az egyik nagy kedvenc...

Naomi írta...

Köszönöm szépen, Évi! :o)

Naomi írta...

Igen, drága Nöné! Nekem olyan szerencsém van, hogy van egy nagyon kedves Barátnőm, akik kötött egy ilyen pihe-puha szépséges vállkendőt!!! Ugye tudod, kire gondolok?
Sokszor puszillak!

baboo írta...

nagyon helyesek a tököcskéid, szuper hangulatom lett tőlük! annyira jó lett ez a kosaras kép, hogy tovább kellene gondolni, és valami bannert vagy ilyesmit készíteni belőle, nem gondolod?:)

Naomi írta...

Köszönöm Baboo! Nagyon örülök, hogy jó kedvre derítettek a tököcskék és tetszik a fotó is!

Tovább gondoltam, már teszem is fel a boltocskámban az ajtódíszt a tököcskékből...és még nincs vége! :o))

Abile írta...

Nagyon szépek lettek, tényleg igazi őszi hangulat! A fotó is fantasztikus! Nagy-nagy ölelés nektek a lányokkal együtt ezekben az izgalmas napokban!
Puszillak!

Naomi írta...

Érzem is a nagy ölelést, drága Abile! Délután Mesinek is átadom! :o)
Nagyon örülök, hogy tetszenek a tököcskék és a fotó is! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails