2009. szeptember 19., szombat

Őszi napokra...

Az őszi napok hűvösségét hivatott finom, puha melegséggel feldobni ez a filcből készült kitűző. Szívemnek nagyon kedves színekből...tagadhatatlanul őszt idéző!
Nekem mindenképpen a "vidám ősz" jut róla eszembe! Ha lucskos, esős napra ébredsz, csak feltűzöd a kabátodra, vagy akár a táskádra, és máris jól indul a napod! :o)



Teljes egészében kézi öltésekkel varrtam! A tököcskét pici flizzel tömtem, így domború hatást értem el. Az apró virágok közepét gyöngyökkel díszítettem. Kitűző alapot öltöttem rá. Átmérője 9 cm.




Még pár őszi darab van a tarsolyomban...a fentivel együtt ők is hamarosan a Meskán! :o)



6 megjegyzés:

krisz írta...

Nekem is a napsütötte őszi napok jutnak eszembe róla.Nagyon kis bájos lett.

nöné írta...

Szó szerint, ahogy bAnyacska írta!!!

Naomi írta...

Köszönöm bAnyacska!

Naomi írta...

Drága Nöné! Ez volt a célom! :o)

Edige írta...

De édes lett!

Éva blogja :) írta...

Jaj, ezt a szép kis kitűzőt eddig nem is vettem észre! Nagyon tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails