2009. szeptember 28., hétfő

Indulás!!! :o)

Régóta tartozom ezzel a bejegyzéssel!
Az az igazság, hogy annyira nehezen jöttünk bele a reggeli készülődésbe, - most, hogy két helyre kell mennünk, iskola és óvoda - hogy eddig nem igazán maradt idő fotózni!
Talán, most már alakulnak a dolgok, így végre-végre sikerült lekattintanom az én Ancsimat, aki már két hete oviba jár, így már komoly óvodásnak mondható! :o)




A beszoktatás teljesen zökkenőmentesen ment,minden pityergés nélkül! Múlt héten már ott maradt délutánra is, és aludt! (Azt hozzáteszem, hogy itthon,1 éves kora óta napközben semmit sem pihent, úgyhogy ez hatalmas meglepetés!)
Nagyon szeret menni, reggeli keléssel sincsen probléma, játszik, mondókázik, egyszóval könnyedén belerázódott az ovisok mindannapjaiba... :o)
Igaz, ismerte az ovit, az Óvónéniket, hiszen Mesi helyére ment, még a jele is ugyanaz, lett, csiga-biga! ...de nem lett volna törvényszerű, hogy ilyen könnyen menjen minden! Úgyhogy, nagyon-nagyon büszke vagyok Rá! :o)

...egy "cseppet sem elfogult" anyuka! :o)



17 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Az olyan jó, mikor az ember biztonságban tudhatja a kis csemetéjét.. és érzi, hogy jó helyen van, és a gyerek is jól érzi magát :)

nekem kettő kisfiam van, az nagyobbik--első nap berohant az oviba.. és mindvégig könyörögni kellett, hogy hazajöjjön :)) A kicsinek viszont könyörögni kell, hogy bemenjen :))) SZóval nagyon gyermeke válogatja a dolgot.. :)

Sajnos a két helyszínt is egy ideje át tudom érezni... mert a nagy iskolás már, a kicsi ovis.. én meg egy időben legyek mindkét helyszínen egyszerre persze :) és gyalog.. és jó messze...... de valahogy megoldjuk, mint mindenki más :)

Abile írta...

Szerintem a kisebbik gyermekek már sokkal könnyebben veszik az akadályokat, mint az elsőszülöttek! Látják a nagyobb Tesótól, hogy nincs igazán mitől félni... És igen is legyél csak elfogult... hisz ez így természetes!
Puszillak!

Macus írta...

Szerencséd van a kislánnyal, hogy ilyen zökkenőmentes volt a beszokás.
Amúgy gyönyörű!
www.macusvilaga.hu

nöné írta...

Hát ez a beállás, kérem szépen:o)
Teljesen egyetértek Abilével, nálunk is pont úgy volt.
Egy szintén "elfogult" anyuka mondja mindezt:o)
Puszi

Edige írta...

Nagy puszti küldök a cseppet sem elfogult anyuka pici lányának!

orsolya vanessza kiss írta...

Hát nem tudom.. nekem éppen a nagyobbik vette könnyebben :)

Naomi írta...

Igen, ez fantasztikus dolog, hogy örömmel megy oviban és én is biztonságban tudhatom!

...és tényleg nem könnyű a reggeli elindulás...! :o)

Naomi írta...

Édes vagy, Abile! Valószínűleg ez lehet a könnyebbség oka...! Oké, nyugodt szívvel leszek elfogult! :o)

Puszika!

Naomi írta...

Köszönöm Mária!

Naomi írta...

Hát igen...nem gond, ha nem szól a zene, Ő akkor is táncol! :o)

Naomi írta...

Jaj, bocsi Nöné! ...én is puszillak! :o)

Naomi írta...

Drága Edit!

Jelentem a puszit átadtam!!! :o)

Naomi írta...

Nem lehet, ezt így általánosítani Vanessa! Mindegyik gyermek lelke más és más!

bruercsi írta...

Édes kis manó ez az Ancsi lány, tiszta Anyája! :)
Látom üvegmatricázni is szeretsz, sőt azt is tudsz!!!

Erika írta...

Én is pont azt akartam írni, hogy tiszta anyja, a mosolya meg a kis formája! olyan édes! És olyan baba még... látszik a kis mancsán is...:)

orsolya vanessza kiss írta...

Pont azt írtam, hogy nem lehet így álltalánosítani :)

Naomi írta...

Vanessa! Bocsi az ismétlésért és a kotyogásomért! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails