2009. szeptember 10., csütörtök

A Tilda mámor folytatódik...

Az őszi dekoráció részeként varrtam ma ezt az édes boszit! :o) Ancsi egyszerűen Boszórinak nevezte el! :o) Az első..és máris nagy kedvenc!

Jóságos boszi révén, nincsen bibircsókja, és egyenlőre seprű híján maradt! Viszont van "boszis" szoknyája, meglepően csinike blúza, és csíkos nacija. A boszorkány kalapja és a csizmája fekete filcből készült.



Kissé kócos raffia hajába, néha belekap a szél...de Boszóri azért kellemesen napozgat az őszi napsütésben... :o)



Remélem, még sokáig lesz rá módja, és hosszú, napsütéses őszünk lesz! :o)


11 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagggyon tetszik:-)

Naomi írta...

Köszike! Átadom Boszórinak! Biztosan elpirul... :o)

Edige írta...

Látszik rajta, hogy Boszóri egy jóságos boszi, így bibircsókja sincsen.

Naomi írta...

Igen, nagyon jóságos teremtmény...Csupaszív Boszóri! :o)

Abile írta...

Egyre inkább irigyellek... :o)) Csodálatos dolgokat készítesz mostanában! Fantasztikusan jó lett!

Naomi írta...

Köszike Abile!

Naomi írta...

:o)

nöné írta...

Jaj, már mióta nézegetem a boszikát, csak épp kommentet nem írtam hozzá. Nálunk van néhány boszorkány, Férjujram szerint én is közéjük tartozom, de egyik sem ilyen jóságos kinézetű (engem is beleértve), mint ez a kis aranyos:o) Nekünk van seprűnk, bibircsókánk, meg minden, ami egy boszinak szükséges, de mindkettőről - személy szerint én -szívesen lemondanék:oDD

Naomi írta...

Drága Nöné!

Annyira édes vagy! Többször is elolvastam, amit írtál, és csak mosolyogtam és azóta is mosolygok, ha ránézek Boszórira! :o)

baboo írta...

imádom az új tildás dolgaidat, de abszolút Boszóri a kedvenc, hiába minta alapján készült, egyedi Naomis lett, és ettől olyan jóságos kis teremtmény!

Naomi írta...

Nagyon drága vagy, Baboo! Köszönöm! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails