2009. szeptember 21., hétfő

Tököcskés pénztárca

Bár cirógatóan süt a nap, én mégis az Ősz nevében varrtam ezt a csatos, tököcskés pénztárcát.



Igazi gyönyörű, őszi, patchwork anyagból készítettem, flízzel béleltem. Bélésanyagnak natúr molinót használtam! A belsejébe kis csipke díszítést tettem, nőies belsőt adva a kis "apró tartónak"! :o)



A pénztárca különlegessége az oldalt záródó, bronzos csat. Nem volt könnyű, belehelyezni a zárat, elszöszmötöltem vele egy darabig...,de tetszik a végeredmény!



Remélem, hamar megtalálja majd új gazdáját, akinek kedves, "apró hordozója" lehet az őszi hétköznapokon...! :o)




24 megjegyzés:

Cicurka írta...

Igazán nőcis! Nekem bejön!:-)

Lente Julcsi írta...

Nagyon szép!

enigma írta...

ó, nagyon szép...a csat is...titkos helyről szerezted?:)

Jucus írta...

De szupeeer! Neked nincs kedved "tutorialt" készíteni néha?:o)

Abile írta...

Ez igazi különlegesség! Nagyon-nagyon szép!

Edige írta...

Csoda klassz lett!

KicsiKató írta...

Bár tudod, én nem vagyok egy romantikus alkat, mégis azt mondom, a csipke az, ami nagyon klasszá teszi! Tetszik:)

Éva blogja :) írta...

Nagyon szép lett, a csipke kifejezetten tetszik!

Naomi írta...

Köszi Cicurka!

Naomi írta...

Örülök, hogy tetszik Julcsi! :o)

Naomi írta...

Köszönöm Sziranszki!

Naomi írta...

Köszike! Nem titkos, Enigma a beszerzőhely! Tótágas, Kaposvár! :o)

Naomi írta...

Édes vagy Jucus! Az az igazság, hogy talán az ötödik lesz már annyira profi, hogy nekilátok egy tutorialnak... :o)

Naomi írta...

Köszönöm, drága Abile! Nagyon örülök, hogy tetszik!

Naomi írta...

Köszönöm, drága Edige!

Naomi írta...

Köszi Kató! A csipkét imádom, úgyhogy kihagyhatatlan lett! :o)

Naomi írta...

Köszi Évi!

Barbi írta...

Gyönyörű lett! Ha nem vagyok pofátlan, megkérdezhetem hol lehet ilyen szuper csatot venni? :D

Naomi írta...

Barbi! A kaposvári hobbybolt a beszerző forrásom! :o)

nöné írta...

Jaj nekem! Ez nagyon tuti kis darabocska. Nagyon szépséges az anyaga, a csat nem különben, és persze sem maradhat ki a felsorolásomból.

Naomi írta...

Nagyon köszönöm Nöné! Úgy örülök, hogy tetszik! :o)

Jucus írta...

Én bizony várom a tutorialokat!:o)

Naomi írta...

Oké, Jucus igyekszem!

Juju írta...

Szia Naomi!
A neten keresgéltem olyan pénztárcát, aminek ilyen szép csatja van, mint amilyen a te alkotásodon díszeleg. (A te oldaladat dobta ki először.) Tudnál nekem abban segíteni, hogy hol lehet ilyen csatot beszerezni? Előre is köszönöm a válasz!
Szia: Juju

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails