2009. szeptember 8., kedd

Van kettő percetek? :o)

Kedves Olvasóim!

Pár bejegyzéssel ezelőtt már szóltam róla, most viszont konkréttá vált a dolog! Szeretnélek nagy szeretettel meghívni Benneteket a Meska nyitó oldalára,ahol a mai naptól, egy rövidke, bemutatkozó interjút olvashattok rólam! :o)

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, és éppen van egy kávészüneted, akkor látogass el a fent említett oldalra, és nézz körül a boltocskámba is! :o)

...és még egy apróság...Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet nagyon rövid idő alatt, kevés anyagfelhasználással könnyedén elkészíteni egy apró ajándékot, vagy a saját magad örömére, szeretnél egy kedves és hasznos tároló tokocskát az ollóid számára, akkor egy tutorial formájában megmutatom Neked! :o)

Szívből örülök minden kedves Látogatónak, nézelődőnek! Remélem, sikerül eltöltened nálam pár kellemes percet!


14 megjegyzés:

Abile írta...

Volt egy kávészünetem... :o) Elolvastalak! Gratulálok! Jó egészséget kívánok a további sikereidhez! :o)
Puszillak!

nöné írta...

Már megyek is!

Naomi írta...

Köszönöm szépen, Abile, a kedves szavakat! Nagyon jól esett! :o) Puszi!

Naomi írta...

Drága vagy, Nöné!

Éva blogja :) írta...

Én is elolvastam az interjút és nagyon tettszett! Gratulálok! Az ollótartó is szimpatikus. Még az is lehet hogy én is elkészítem. :)

mmama írta...

Gratulálok ! Még sok sikert !

Ibcsy írta...

Gratula! Jó az interjú, szép az ollótartó:-)

Barbi írta...

Elolvastam! Tetszett! Sok sikert a továbbiakban is!
Az ollótartó pedig nagyon jó, egyszer elkészítem! :D

Naomi írta...

Köszi Évi! Örülök, hogy sikerült kedvet csinálnom az ollótartó elkészítéséhez! :O)

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, Mmama!

Naomi írta...

Köszike, Ibcsy! Olyan jó érzés, hogy tetszett,amit írtam és mutattam! :o)

Naomi írta...

Jaj,de jó, Barbi, hogy Neked is tetszett! :o) ...és kíváncsian várom az ollótartódat!

bruercsi írta...

Már délelőtt megnéztelek, csak nem volt időm írni.
Nagyon klassz kis riport lett!
Gratulálok!!!!!!!!

Naomi írta...

Nagyon köszönöm, Ercsi! Örülök, hogy elolvastad! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails