2010. április 4., vasárnap

Egy újabb díj! :o)




A szabályok a következőek:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.


2. A logót kirakom a blogomba.


3. A szabályzatot kirakom a blogomba.


4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.


Jelöltjeim:

Barbi, mert stílusa van, és gyönyörű mintákat tervez!

Nöné, mert fantasztikusan köt!

Enigma, mert csodaszép ékszereket alkot!

Ágó, mert nagyon tetszenek a tűzései!

Edige, mert imádom az anyag választását, a harmóniát a munkáiban!

Abile, mert szépséges patchwork dolgokat készít!


5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.


Teszt

Név: Naomi
Becenév: Anyukám választotta a nevem (Noémi), Apukám Norkának hív. A Naomi név Páromtól ered.
Lakhely: Kaposvár
Születési hely: Kaposvár
Magasság: 167 cm
Névnap: április 22., Katolikus naptár szerint:szeptember 1.
Foglalkozás: számlázó-ügyintéző
Testvérek: nincs
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: sajnos nincs
Gyűjtemény: idézetek, ásványok (igaz, már rég volt), kaktuszok (még mindig), anyagok (folyamatosan bővül)
Cipőméret: 40
Iskola: gimnáziumi érettségi
Kedvencek: narancs szín, csoki, zene, kávé, varrás....(nem fontossági sorrend)
Zsebpénz: Nem emlékszem hogy konkrét zsebpénzem lett volna! Ha valamire szükségem, volt, illetve megtetszett, megbeszéltük otthon, és közösen döntöttünk!
Álom: A hobby legyen a munkám!!!
Háziállatok: tengeri malackák (Zokni, Mogyi, Chips, és a picik), kanári

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

2010. április 3-án kaptam Amelie-től. Köszönöm szépen! :))





5 megjegyzés:

Edige írta...

Drága Noémi, köszönöm szépen!

Naomi írta...

Ami igaz, az igaz!

Puszillak!

Barbi írta...

Köszönöm! Már korábban is megkaptam, oda írom, hogy Tőled is! Hálásan köszönöm! :)

enigma írta...

én is nagyon köszönöm, Naomi....és remélem, nem bántalak meg vele, ha a blogomban nem folytatom...nem szoktam oda magamról személyes dolgokat írni, több okból....és akkor sem bántódok meg, ha emiatt helyettem valaki mást jelölsz meg,
szép ünnepet kívánok,
Kriszti

Abile írta...

Köszönöm szépen! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails