2010. április 24., szombat

Kulcs a szívedhez...kulcstartók

Megrendelésre készítettem ezt a két szivecskés kulcsit, egy visszatérő kedves vásárlómnak!

Az elsőt piros, melirozott fonalból horgoltam.Ezüst cicával, függő díszzel és piros-fehér ,gyönggyel tettem még különlegesebbé, bohókássá és igazán nőiessé!
Vlissel tömtem, és olyan szép formát kapott, hogy szinte dobban...:o)



A másik pedig teljesen az ellentéte. A visszafogottságával és egyszerűségével hódít! A beige és az ezüst összefonódása! Nagyon tetszik! :o)
Nagyon elegáns, romantikus darab!



Szeretettel ajánlom minden romantikus nőnek!...de ajándéknak is nagyszerű, akár Anyák napjára, vagy csak úgy! :o)

Megyek is, horgolom a következőt, újabb kérésre! :o) ...és még pár árnyalat és ötlet motoszkál a fejemben...Jönnek még "Kulcs a szívedhez..." kulcstartók mostanában! :o)



12 megjegyzés:

Shushanna írta...

Kulcs nélkül is szívemhez szólók...:)))

Naomi írta...

Köszönöm, Shushi! ...akkor elértem a célom!!! :o)

T REKA írta...

CUKI KIS SZIVECSKÉK!!!
NAGYON-NAGYON TETSZENEK!!!

Naomi írta...

Örülök, Réka! Köszönöm!

H. Mária írta...

Ezek nagyon szépek. Boldog lehet a tulajdonosa. :)

nöné írta...

Nagyaon édesek!

Silerika írta...

Nagyon szépek, de nekem a rózsás a kedvenc! :o)

Névtelen írta...

Nekem a bézs változat a kedvencem! Nagyon tetszik :)

Naomi írta...

Remélem, örömmel használja majd! Köszönöm,Mária!

Naomi írta...

Köszi, drága Nöné!

Naomi írta...

Kedves Erika! Nekem is a beige színvilága a szívem csücske! :o)

A piros kicsit merészebb, mint én! :o))

Naomi írta...

Drága Manka! Köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails