2010. április 13., kedd

Házi Áldás - 1.rész

A fonalat kis időre lecseréltem, hímző fonalra, a horgolótűt, pedig hímző tűre!

Barbi által tervezett gyönyörűséges Házi Áldás mintát hímezem! Zweigart hímző vásznat választottam hozzá natúr színben, és Abile mesés festett fonalaival böködöm!

Ajándékba szánom, drága Nagyszüleimnek házassági évfordulójukra! Elég időben elkezdtem, kihasználva az időt, hiszen még mindig nem varrok, és még mindig Pöttyös Pannát ápolgatok.

Itt is szeretném megköszönni a sok kedves, gyógyulást segítő jó kívánságot, amit Tőletek kaptam, kaptunk! Amint lesz rá lehetőségem, rögtön postázom is az elmaradásaimat! :o) Bocsi a késésért!

Visszakanyarodva a hímzéshez a tegnapi nap egész jól haladtam! El is készültem a minta első részével! Arra gondoltam, hogy ezután minden kedden megmutatom, hol is tartok éppen! Tulajdonképpen azért jutott eszembe, mert folyton sok féle dolgot készítek egyszerre, és a hímzési sebességem felér egy csiguszéval...nem árt kis ösztönzés! :o)
A fotón látható két szépséges anyagból készül majd a keret a képhez...







Egy hét múlva mindenképpen mutatom, hogy haladtam!

Szép napot Nektek!


11 megjegyzés:

Jutus írta...

Biztosan nagyon fognak örülni neki a nagyszüleid,már nagyon szépen kezdődik!!!:))

nöné írta...

Nagyon szépnek ígérkezik! Pöttyöskének én is mihamarabbi gyógyulást kívánok!

Edige írta...

Nagyon szép ajándék lesz, biztosan örülni fognak neki!

Naomi írta...

Köszi Jutus!

Naomi írta...

Édes vagy, Nöné! Köszi szépen, átadom a jó kívánságot! :o)

Naomi írta...

Igen, Edige, biztosan így lesz! Tudom, hogy nagyon sokat kell tanulnom, ezen a téren, (is) de szeretettel van öltögetve minden kicsi x!!! :O)

Barbi írta...

Csodás lesz! Olyan öröm látni másnál készülőben a saját mintám! Köszönöm! :D

Naomi írta...

Drága Barbi!

Köszönöm, hogy ilyen meséset alkottál! :o)

Lente Julcsi írta...

Micsoda szépség készül itt megint!

Naomi írta...

Jaj, de drága vagy, Julcsi! :o)

Hencsilli írta...

Nagyon szép a háziáldás! Én gobelint hímeztem háziáldásnak! Megkaptam a nyereményem! Nagyon szépen köszönöm! A blogomban láthatod, hogy milyen jó helyre került :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails