2010. április 23., péntek

Névnapom volt tegnap...! :o)

Nagyon szépen köszönöm a kedves email-eket, a köszöntő szavakat! Aranyosak vagytok, hogy eszetekbe jutottam! :o)

Meglepetésben sem volt hiány...két csomagot is hozott a postás! Az egyik csomagot, Abile-től kaptam! Drága Anikó! Köszönömöm Neked, ezt a gyönyörű képecskét, a mesés színvilágú anyagokat, és a pihe-puha színben harmonizáló gyapjút is! :o)



A képecske helyét már meg is találtam, a varrósarkom polcán, így, ahányszor csak leülök ide, láthatom...!

A másik csomag, pedig Nönétől érkezett! Elámultam, amikor felbontottam a borítékot! Egy fantasztikusan gyöngyörű kendőt találtam benne! :o) Annyira,de annyira boldog vagyok!!! Ma már fel is avattam...és büszkén fogadtam a dícsérő szavakat, és pillantásokat! :o)



Ugye, mennyire szépséges ajándékokat kaptam? Köszönöm Nektek, drága Barátnéim!!! :o))
Csodálatos napot szereztetek Nekem!!!


15 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szép a szívecske és az anyag! A kendő sem rossz, hát még ha a színével felfelé tetszett volna fotózni...:o)))
Puszi Neked!

Naomi írta...

Hát...bocsi ezerszer!!! Holnap cserélem a képet!!! Jót nevettem a tudatlanságomon, de igaz, ami igaz, így is gyönyörű!!! :o)))

Smily-Света írta...

Boldog névnapot! :)

Naomi írta...

Köszönöm szépen, Smily!

Naomi írta...

Drága Nöné!

Cseréltem a képet!!! Most már tényleg, gyönyörűségesen mutat...!

Tulajdonképpen az úgy volt, hogy lestem a napsütést, mikor tudnák jó képet kattintani...aztán a napocska előbújt, nekem pedig "szőnyeg széle"!!!! :o))

Elena írta...

beutiful!!!!!!!!!!!

nöné írta...

Láttam a cserét, oké:o) Azért csak így az igazi:o)))

Abile írta...

Örülök az örömödnek! Puszi!

Névtelen írta...

Utólag is Isten éltessen sokáig!
Gyönyörűséges ajándékokat kaptál!
Szép hétvégét, Mesinek pedig jobbulást kívánok!

Naomi írta...

I'm happy, Helena! Thanks!

Naomi írta...

Drága Nöné!

Igazad van...Bocsi mégegyszer, hogy tompítottam a kendő szépségén! :o) Puszillak!

Naomi írta...

Drága Anikó

Köszönöm szépen!

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm, kedves Manka! Boldoggá tettek ezek a gyönyörűséges ajándékok!!! :o)

Köszi a jó kívánságokat! Nagyon szenved szegénykém...rengeteg pöttyöcskéje van!

Strugamano írta...

Az ajándékaid tényleg lenyűgözőek! Sok boldogságot kívánok én is!

Naomi írta...

Köszi Neked is a jó kívánságokat, Strugamano! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails