2010. április 2., péntek

Jöjjenek a nyertesek....

...mindjárt dobpergés is lesz, de előtte még pár gondolat!

Szóval...összeírtam, kivágtam, gondosan hajtogattam a neveket,(itt már a kis segítségeim is szorgoskodtak) külön kosarakba szortíroztam őket, és kezdődhetett is a sorsolás! :o)

Ancsi húzott először, a kommentet hagyó, 80 név közül!

Jól megkeverte....




...és választott egyet...



A szerencsés nyertes pedig nem más, mint HENCSILLI!!! Szívből gratulálok Neked!

A nyereményed pedig...egy ollótartó, amit én is nagyon szeretek használni, és egy kis szívecskés ollóőr, amibe ha szeretnéd belehímezem a neved, vagy kezdőbetűd!



A rendszeres olvasóim közül Mesi sorsolt, a "nagy lányok" magabiztosságával! :o)
188 név közül választott!

...először Ő is fötört egyet...



...aztán húzott...



A szerencsés pedig ELI lett!!! :o) Nagyon örülök!!!




Drága Eli! A Te ajándékod egy könyvecske, amit szíved szerint használhatsz! Akár naplóként, akár jegyzetként, vagy tervezgetsz bele, csak rajtad áll! A szivecskés könyvjelzőbe Neked is belehímezem a neved, vagy a kezdőbetűd, ha szeretnéd!




Nagyon-nagyon köszönöm, hogy játszottatok velem, hogy időt szakítottatok rám, hogy ennyi-ennyi kedvességet kapok Tőletek nap, mint nap!
Igyekeztem, ezt most így meghálálni!

Ti, aki most nem nyertetek, ne szomokodjatok! A szerencse forgandó! Továbbra is várlak Benneteket minden nap szeretettel! :o)

Kedves Hencsilli és Eli legyetek szívesen email-ben elérhetőséget írni nekem, hogy mielőbb tudjam küldeni az ajándékaitokat! Köszi! :o)


13 megjegyzés:

Marika írta...

Gratulálok a nyerteseknek :))
Köszönöm a játékot .

Silerika írta...

Gratulálok a két nyertesnek! Köszönöm a játéklehetőséget! :o))

Naturita írta...

Nagyon szép ajándékokat kapnak a nyertesek. Nagy gratula :o)
Örülök, hogy játszhattam.

Bogi írta...

Hűűű. Hát van ám sárgulás az irigységtől rendesen. :D Nagyon gratulálok a nyerteseknek! Annyi vigasztal, hogy már egyszer nyertem tőled egy csodaszép ajándékot! :)
Minden jót! Köszönöm a játéklehetőséget.

Monika írta...

Gratulálok a mázlista nyerteseknek!:)

Lente Julcsi írta...

Nagyon szép ajándékok!

Hencsilli írta...

Drága Naomi! Itt ugrálok az örömtől::)) Annyira örülök!! Nem vagyok egy nyerős típus! Nagyon tetszik az ollótartó és az ollóőr! Így legalább kevesebb lesz az esélye, hogy eltüntetem! Állandóan ollót keresek :P
Nagyon köszönöm!
Írom az ímélt!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Méghogy ne szomorkodjak, ilyen szépséges szép ajándékokat látva!!!!
Gratulálok a nyerteseknek!

Edige írta...

Gratula a nyerteseknek! Mesinek pedig nagyon jól áll a szemüveg.
Puszi Nektek és Boldog Húsvétot!

Naomi írta...

Drágáim!

Mégegyszer szeretném megköszönni, hogy játszottatok velem!

Szívből gratulálok a nyertesnek! :o)

Nagyon örülök az örömödnek Hencsilli!!! :o) Írtam email-t!

Edige:
Mesi elolvasta a kommentedet, és puszil!!! :o)

Barbi írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Köszönöm a játékot! Puszi a szép lánykáidnak! :D

Naomi írta...

Nagyon szívesen, drága Barbi! Nekem öröm, hogy velem, velünk tartottál!

A puszikat pedig átadom! :o) Puszi és ölelés Ábelnek is! :o)

Abile írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon szerencsések!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails