2010. április 10., szombat

Pöttyök és pálcák...

Az én kis Pöttyös Pannámon még mindig jelennek meg újabb és újabb bari-pöttyök...Néha kétségbe esik, hogy fáj és viszket...akkor jön a porozgatás és babusgatás! Az viszont pozitívum, hogy talán egyszer-kétszer fordul ez elő, a nap többi része játékkal telik. Mindent összevetve jól viseli!

Természetesen a varrás most háttérbe szorult, de azért készülget pár apróság! Még kész dolgot mutatni nem tudok, de azért itt már látszik valami...! :o)

Elővettem pár gombolyagot, és horgolgattam, pihizgetés közben.



Nagyon tetszik ez a fonal. Puha, jó vele dolgozni, és a színeit...imádom!!!...pedig nem tartozik a kedvenceim közé sem a világos zöld, sem a kék, de ezekben az árnyalatokban nagyon tetszik!!!
A fotón látható gyöngyös táska fülekkel pedig tökéletes lesz a harmónia! ÓÓÓ! Ha nem írtam volna még, táska készül!!! :o))

Szép hétvégét Nektek!



8 megjegyzés:

Barbi írta...

Tényleg csudajó lesz! :D

Amaranta írta...

Jobbulást Ancsának, az én ovisom is ezzel küzdd.

Szép lesz a táska.

bruercsi írta...

Ügyesek vagytok!!! A kis beteg jól bírja, Te pedig most sem tétlenkedsz!
További gyors gyógyulást kívánok! :)

Silerika írta...

Szerencse, hogy ilyen jól viseli a kislányod a pöttyöket, és még varrni is tudsz mellette! Én viszont imádom ezeket a színeket.:o))

Naomi írta...

Köszike Barbi!

...éppen egy mintáddal szemezgetek, ha döntöttem írok!

Puszi!

Naomi írta...

Én is jobbulást kívánok, az ovisodnak, Amaranta!

Remélem, Ti is hamar és könnyedén átvészelitek a pöttyöket!

Naomi írta...

Édes vagy, Ercsi!

Hát igen, az az igazság, hogy nem nagyon tudok, "tétlenül" ülni, úgyhogy ez most a legjobb megoldás! Ancsival vagyok, és alkothatok is közben! :o)
Köszike, igyekszünk gyógyulni!

Naomi írta...

Igen, én is örülök, hogy nem döntötte le a kis csajt a lábáról ez a fránya bárány...:o))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails