2010. április 26., hétfő

Vidámak...színesek...hűtőmágnesek! :o)

A tegnapi napot egy Börzével egybekötött Kézműves vásáron töltöttem volna, Pécsen! Sajnos úgy alakult, hogy Mesi még reggel is lázas volt, és elképesztő mennyiségű pöttyöcske tanyázik rajta...! Így természetesen itthon maradtunk!

Ezeket a vidám, színes, filcből készült hűtő mágneseket is a vásárra szántam. Apróságok, de nekem nagyon tetszenek! Egyszerűek, és nagyon szépen mutatnak a hűtőn!
A pillangók és a madárkák is saját szabásminta alapján készültek, minden öltésük kézzel varrott.

A pillikék csápja vékony drót, csiszolt gyönggyel, szárnyait is gyöngyök díszítik. Gyönyörűen csillog! :o)



A madárkáknak a szemük csillog boldogan! Élvezik a napsütést! :o)



A pillangók és a madárkák hátoldalára is öntapadós mágnes szalagot ragasztottam. Ha megtetszettek, már a Meska boltom polcára repültek...! :o)


12 megjegyzés:

Shushanna írta...

Pillangó mániás vagyok, de anélkül is nagyon tetszenek! :)))

Elena írta...

it's pretty!

T REKA írta...

EGYSZERÜEN IMÁDNIVALÓK!!!
CSAK ÁMULOK ÉS BÁMULOK!!!
GRATULA!!!

Naomi írta...

A pillangókat én is imádom...és a madárkákat is! Köszi Shusi!

Naomi írta...

Thanks, Helena! I am glad that you like! : O)

Naomi írta...

Köszi Réka! Örülök, hogy tetszenek! :o)

Névtelen írta...

De szépek ezek is! A madárkák a kedvenceim. :)

Naomi írta...

Örülök, kedves Manka, hogy választottál kedvencet! :o)

Silerika írta...

Nagyon aranyosak a madárkák, a pillék meg olyan bájosak!:o)

Abile írta...

Nagyon szép kis pillangókat és madárkákat készítettél! Most olvasom csak, hogy még sem tudtatok jönni!! Remélem, hogy Pöttyös Panni minél hamarabb meggyógyul!!

Naomi írta...

...és nagyon jól mutatnak a hűtőn is! Köszi Erika! :o)

Naomi írta...

Hát, igen, drága Anikó! Itthon maradtunk! Most már lement a láz, de a pöttyök még tartják magukat...!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails